Nekad Johannes Berg | Chef-jobb ansökan (Gunnar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johannes Berg

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Theo

Vad heter du på discord? Montelius#1435

Hur gammal är du? 15, snart 16 år

Hur många timmar har du på Fivem? 179.2 Timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli exakt som honom en magnifik Chef, en chef som vet vad han gör och hur saker ska göras. Jag vill höja mitt rp:ande inom mekaniker och mycket mer. Jag vill få de anställda att börja jobba mer och självklart mer effektivt. Jag vill ta tag i att saker och ting som inte sköts av nuvarande chefen. Jag skulle själv säga att jag är extremt driven och påverkad av Falck, jag kommer att alltid fortsätta ge 100% ifrån mig oavsett om jag blir Chef eller inte. Varför jag vill bli Chef på Mekonomen är också för att få lära känna nya fina människor och motivera dem att göra sitt bästa

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? De erfarenheter jag har har jag fått är ifrån Falck Chefen (Svante Karlsson) Då Svante är extremt omtyck på Falck så vill jag fortsätta i hans fotsteg. Jag kommer göra allt i min makt för att bara utveckla ett företaget. jag har jobbat på Falck under en länger period. Jag vet hur allt ska gå till och hur det ska utföras. Johannes är en duktig mekaniker som verkligen vill slå succé i hela stan.

Berskiv din karaktär? Johannes Berg är född 1998 och är då 23år. Johannes växte upp med sin far på ett industri område, Hans fars jobb var att meka med bilar. Johannes ville gå i sin fars fotspår och så har det gått. Johannes lär sig bara mer om att vara mekaniker, han utvecklas varje dag och han tycker att det är extremt kul. Johannes valde en dag att gå ut i stan, Johannes hade läst i tidningarna om ett företag som låg i närheten av där han var att de sökte anställda. Företaget kallades sig själva för Mekonomen. Han gick dit och tog en ditt, han såg en man med stort skägg, han gick fram till mannen och frågade om han kunde få en Intervju, mannen kallades för Svante, Svante valde att ta en intervju med mig, det var ett par frågor som var väldigt bra. Sedan tog han med mig till en av deras Mekonomen bilar, han frågade mig vad som fanns i bagageluckan och jag svarade utförligt och trevligt. Svante valde sig att anställa mig, jag blev extremt lycklig att jag har ett jobb. Jag började marknadsföra Mekonomen enormt mycket. Dagen därpå stormade det in med människor, Svante var extremt lycklig. Sedan den dagen har jag alltid drömt av att driva ett företag som Chef

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att kunna vara inne minst 6 timmar om dagen. Ibland kan man vara inne lite mer och ibland lite mindre. På helgerna kommer jag att kunna vara inne mycket mer än 6 timmar. På helgerna kommer jag kunna vara inne minst 8 Timmar om inte mer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag absolut göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar endast på Unive.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka