Ej Antagen Gonzi110 | Chef-jobb ansökan [Falck] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gonzi110

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
16
Vilken chefs-position ansöker du till? Falck

Vad heter du i verkligheten? Måns

Vad är ditt användarnamn på discord? Gonzi110

Ange ditt födelsedatum: 26 Mars 2010

När fick du medlemskap på Unive? för typ 5-6 månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har väldigt mycket erfarenhet, då jag har varit högt uppsatt i många jobb/bolag, jag har en härlig personlighet och erfarenhet så känner att det är perfekt för mig att bli chef över Falck då jag inser att jag är perfekt, min erfarenhet är att jag har varit biträdande chef för mekonomen så kan allt inom lagning, samt har jag varit chef över båtbolaget och ledning hos trygg-hansa, jag kan allt inom lagning och hur man styr upp ett jobb/bolag, och vart jobb ansvarig och helper. Är P/A u trygg-hansa just nu.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer med Falck är att få upp aktiviteten och gör det framgångsrikt, jag vill hitta nya och talangfulla arbetare som är redo att arbeta för Falck, jag vill få upp ett aktivt yrke som folk faktiskt vill arbete hos, jag vill skapa en miljö som gör att alla vill jobba hos Falck. Jag vill hitta denna miljö och perfekta arbets moral så vi kan bli ett mekaniskt yrke som är på topp, ´men jag vill också hittar en härlig personal som brinner för dess yrke och det de jobbar med, de som vill jobba för att ha kul och komma långt i detta yrke och hitta nya härliga kollegor, jag vill att alla anställda ska vara kompisar och hitta en aktivitet tillsammans och den perfekta arbetsmiljön. Jag kommer lyssna på de anställda och se vad de vill förbättra och få in i yrket.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer att vara galet bra då jag är 3-6 timmar om en vardag inne, och helger 4-7 timmar, lov är som helger. Men jag är alltid öppen i PM och i discord

Har du läst våra grundregler? Ja

MVH: Gonzi110

Roller:
💳Verifierad
🪪Medlem
🔪Kriminell
👨‍⚕️Regionssjukvården
👨‍⚕️Rekrytningen Sjukvården
👨‍⚕️Sjukvårds Styrelse
❤️Trygg-Hansa
❤️Trygg-Hansa P/A

⚖️Kriminalvården
⚖️Kriminalvården Ledning
👩‍🎓Jobbstyrning

🔥Server Booster

FD:

🎓Helper
🎧Support Ansvarig
👜Jobb Ansvarig
🕒Servervakt Ansvarig
🎭Event Ansvarig
🛡️Servervakt x2
🧑‍🔧Mekonomen Bitr Chef
🧑‍🔧Mekonomen
❤️Trygg-Hansa Ledning
🛥️Båtbolget Chef
🛥️Båtbolaget
👲 Securitas Ledning
👲 Securitas Rekrytare
👲Securitas
👮‍♀️Polismyndigheten

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju.

Du har 48 timmar på dig att ta denna muntliga intervju.

+rep väldigt mogen, han försökte i dagar för att jag skulle bli chef på trygg så han kommer ha bra vilja att få detta jobb till en bra miljö. Väldigt aktiv. Professionell och service inriktad när han jobba på trygg så tror han kommer klara detta jobbet galant
-rep berättar inte vart han bor ;(

+rep bästa arbetaren någonsin har bra erfarenheter inom jobbet kommer få upp ryktet så att det är öppet igen. Ljuger intr på sina intervjuer om han säger att han kommer jobba då gör han det inte som alla andra falk chefer som säger att de är aktiva sen aldrig är inne på servern.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka