Accepterad Johanewon | Ansök till whitelist ansvarig [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Sågerås

Hur gammal är du? 15 år, 2005-12-22

Vad heter du på discord? [SV][1-32-51] Noah Segertåg#6237

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Varje dag! Jag kommer hem från skolan runt 14-16 och efter det så har jag i princip alltid möjlighet att ta en ansökan. Förutom om jag har något prov som jag måste öva till men det hoppas jag att ni förstår:) Ialafall alltid efter 14-16 på vardagar kommer jag ha möjlighet att ta en ansökan. På helger så efter jag har vaknat fram tills jag går o lägger mig har jag möjlighet till att ta en ansökan. Förutom om jag inte är hemma såklart:) Samt så kommer jag kolla på de skriftliga ansökningarna när jag har tid i skolan osv.

Hur aktiv är du i discorden? Lite för aktiv :) Nämen typ det första jag gör på dagarna är o kolla på discorden så jag skulle säga at jag är väldigt aktiv på discorden. Sitter alltid i discorden när min dator är på samt när jag spelar.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Just jag vill bli whitelist ansvarig då jag känner att jag vill hjälpa till i communityn och ge alla individer som vill bli whitelistad en chans. Jag tänker att ta det väldigt seriöst och försöka ta så många ansökningar som jag kan! När det gäller regler och sånt så kan jag allting. Har sett att en del har fått vänta rätt så länge på att få svar på sin ansökan. Så mer WL-Ansvariga hade inte skadat:) Jag gillar att träffa nya personer och kommer att vara engagerad i att verkligen ta mig tid att lyssna på vad de har o säga. Samt så är jag en väldigt trevlig person med bra bemötande:)

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Som sagt förut jag kan alla regler på servern och kommer i princip alltid vara tillgänglig. Jag tycker jag ska bli WL-Ansvarig då jag är väldigt aktiv på discorden samt ingame. Jag anser att jag hade varit en perfekt WL-Ansvarig för jag är väldigt trevlig och snäll och vill gärna lära känna nya människor. Samt så tycker det är roligt att Multistaden får mer och mer invånare och fler och fler vill ha whitelist. Så de kan ta ett seriöst jobb eller om de vill bli kriminella. Eller vad de än vill göra:)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka