Accepterad Joel_p | Medlem ansökning [Barre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joel_p

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tradeban76561198840599377/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Pettersson

Vad är ditt discord namn? Scooby#2423

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2021

Berätta om din karaktär. En man på 42år som heter Filip Andersson och har ett mål att hjälpa alla han e positiv samt har haft en bra uppväxt med inga som helst problem tills hans vän Alex gjorde dålig påverkan på honom, röka i tidig ålder dricka osv samt haft mycket problem med SOC men när han var runt 18 så pratade han med folk som var utbildad för att hjälpa folk det löste mycket nu en han en glad grabb som har en jätte fin mamma och är redo för polis yrket bra kondition, och han e redo för vad som helst för med hans envishet och hans driv kraft klarar han vad som.
nu i 40 års åldern så blev han sparkad från polisen när polisen valde att göra en SU utredning på han vilket inte gick så bra han blev sparkad och dömd till 6 månader fängelse.
När han satt där inne märkte han hur viktigt det är att ta hand om det man har samt fortsätta kämpa för alla som bryr sig om han. När han kom ut spenderade han mycket tid med sin mamma som var på sjukhus pga. lungcancer och fortsatte att visa att han e med dom han bryr sig om när han var hos henne och bodde hos henne ett tag medans hon var på sjukhus så började han träffa personer från hans barndom en utav dom var Alex Persson som var inblandad i mycket skit bland annat gäng kriminalitet vilket fick hans på sämre tankar med tanken på att han var så beroende av pengar som han var.
eftersom han var så envis samt drivande inom saker som e viktigt (skaffa pengar) så började han med sån skit igen i 40 års åldern en gammal gubbe helt enkelt men han tjänade snabbt sin respekt genom hur han var uppbyggd samt hans envishet för alla dom åren som polis gav honom styrka, drivande, envishet, behärska vapen på ett sätt ingen annan i hans ålder kunde då.
och såklart som vilken annan människa som helst utnyttjade han dom färdigheterna han hade. runt 47 år så var han den mäktigaste kriminella i stan hade drev 3 kriminella organisationer samtidigt, samt några andra så saker nu när han kände att han hade allt pengarna, tjejerna, bilarna och han satt även som polisen most wanted så la han av vilket skapade panik i hela stan han valde att ta det lugnt ett tag. Han flyttade till Colombia senare med hans mest trogna vänner, Alex samt några utav Alexs vänner där han köpte ett mansion. även i Colombia började han med massa skit och det tog bara Filip 3 år när han blev 50 år så drev han den största drog handeln i hela världen och denna gång var det i Colombia där med den mängden pengar han hade var vad som helst möjligt, han började köpa upp poliser som till slut jobbade för honom.
När Filip fyllde 51 så började något hända han blev tröttare, svagare och inte samma driv kraft som innan, blodbrist och feber innan han blev för dålig för att ens stå upp så gjorde han några saker bland annat sälja allt han hade absolut allt han fick hur mycket pengar som helst och donerade allt till lungcancer pga att hans mamma gick bort pga den skiten han la in så mycket att dom började forska mer på all form av cancer som sedan bidrog till att man hitta ett botemedel till cancer och när han gjorde det så 12h efter blev han stormad av den colombiska insatsstyrkan och han hade så klart en annan utväg men denna gången skulle han stå emot allt dom tog honom och (alex och hans vänner)
dom förde honom till ett sjukhus där han fick hjälp med sin cancer, efter alla behandlingar så skulle han på förhör osv när det var dags för polisen att eskortera Nanne till fängelse i Sverige så hände något det pågick den största fritagningen någonsin och dom lyckades få loss Filip ur allt och med alla hans kontakter löste han en ny identitet och flyttade till China där han levde som en fattig man och där börja allt om. Nanne skaffa nya kontakter och alex och hans vänner blev dödade när dom gjorde en fritagning på Filip männen dödade dom.
nu lever han fattigt och lever helt själv..

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har kört på denna många gånger innan och vet inte varför men lämnar serven varje gång jag blir trött på RP men denna gång är det ändrade planer, denna gång ska jag ansöka som krim vilket jag har vart flertal gånger innan, har mycket erfarenhet inom RP och känner att jag bara saknar det satt nu tänker jag att jag ska köra igen och bidra med bra scenarion och fortsätta köra, jag finner denna server rolig och den har bra skripts vilket får en att bli väldigt intresserad jag tycker bara att det är dags igen men denna gång ge allt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? spelat mycket innan och det är dags igen men rpn framför allt och att träffa nya människor och har vart med i 3 gäng innan vart vice 2 gånger och har alltid tyckt det är lika kul

Hur hittade du Unive? började med multistaden för drygt ett årsen när jag blev tipsad av vänner sen dess har jag vart den som tipsar andra

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bara ha kul göra scenarion som krim helst och att bara sprida glädje har inget större mål än att bara spela och ha kul och utveckla min rp så klart

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli krim och träffa vänner, bra scenarion, och ha välplanerade rån samt olika krim scenarion jag tycker bara helt enkelt att jag vill skapa bra scenarion och ha ett bra namn inom staff att man e bra på rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja är wl på ortenwave

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din whitelist ansökan har godkänts Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka