Nekad Joel121212 | Ansökan till Servervakt (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
78
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2007

Vad heter du på discord? Kungen#2522

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 15.00 till 22.00 på vardagar eller 16.00 till 22.00 på vardagar. Helg, 11 till 06.00.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sen det hette multistaden sen tog jag en paus och har kommit tillbaka nu i tre veckor och se fram emot att spela på denna servern i månader eller kanske år till.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka göra servern bättre och kicka/banna alla som lallar och inte kö riktig RP. Jag skulle inte leta efter folk som lallar utan det skulle komma med tiden jag spelar. Just nu så får jag mellan 3-9 klipps per dag där folk bryter mot reglerna och inte kör riktig RP. Detta skicka jag såklart till supports och staffs. Jag helt enkelt försöka förbättra servern genom att förminska lalleriet.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Eftersom i dagsläget så är det många lallare och folk som inte kör seriös RP. Detta är även en aktiv server där nya spelare kommer hela tiden och en del av dem är lallare så då behövs det en del med servervakter och nu så finns det många även ser jag jättemycket lall och jag vill göra en förändring på det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bidra mycket nytta till dem som kör en seriös RP. Servern just nu är bra som den är men det behövs lite förbättring bland spelarna. Så om jag skulle bli det skulle det vara bra för alla spelarna eftersom det slipper alla som lallar och inte kör bra eller realistisk RP.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag hittar så många lallare dagligen och det gör mig så förbannad. Jag filmar att nu när jag ej är servervakt så jag kan vissa dem som är i support. Ibland så kan det ta över en halv timme och då hinner spelare leava så då blir det lite jobbare. Detta gör också så jag kan banna spelarna på plats så dem slipper gå och skapa kaos någon annan stans under tiden.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli det eftersom jag ser så många oseriösa spelare och så mycket skit hela tiden och det hade även underlättat för supportsen och jag hade blivit det för då kan dem ta andra ärande och göra andra viktiga saker istället för att behöva ta hand om massa människor som ej kö detta seriöst.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Dem är helt ok. Jag har några kompisar på servern som är Servervakter som jag kan fråga ifall jag behöver hjälp med något.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag. jag är även kriminell

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har ej varit bannad innan eller fått en varning.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag ej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka