Nekad joel fixar | Ban Överklagan nekad

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023958278/

Ditt Hex-ID: 11000013f66a906

Vad är din discord tagg? Liddegame#1335

Vem var det som bannade dig? freddep.p.p

Bild på banmeddelande: bild.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en snubbe med min bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på meko och skulle laga min bil. Sen kom en icke medbogare och försökte sno min bil två gånger fast vi sa till han att han inte skulle göra de och han vägrade att prata eller lyssna. Sen efter jag lagat min bil så backar jag in i han. Vilket var fel av mig men jag var dp mycket irriterad av att han inte pratade och rp.de när han försökte ta min bil framför alla. Sen kör jag tillbaka för att min lucka går sönder sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckter att den inte var felaktig då jag fortfarande gjorde fel men jag tyckte att det var lite strakt att få en 4 dagars ban för mild vdm när båda jag och han gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men alla har blivit bortagna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte köra på han och rp ur det men det var svårt eftersom han inte pratade med oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska ta det lungt och inte bli lätt irriterad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka