Nekad Jan fixar | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023958278/

Ditt Hex-ID: 11000013f66a906

Vad är din discord tagg? Liddegame#1335

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: bild.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de tyckte att jag suntförnufta och powergamade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo men jag var ute och körde och sen helt plötsligt kom en snubbe fram och frågade om jag ville råna folk med han jag sa nej och då hoppade han ut och riktade på mig. JAg går ut och han tar mina grejer. Jag kör bort en liten bit sen kör han förbi mig och jag kör efter men håller alltid avstånd. Sen stannar han och säger något och sen kör fram. Vilkert han senare går ut ur bilen dirket och skjuter mig on sight. Här är klipp på de: https://medal.tv/games/gta-v/clips/k5X3SlVdPSXJIr1qb?invite=cr-MSxKNWYsMjE3MDM5NzIw . Sen så får jag ress av Benji för att han tyckte de va RDM av han snubben som dödade mig. Jag väljer då åka till plocket och ska börja plocka valmo. Ba 1 min senare blir jag skjuten i benet och så är det samma snubbe och hans kompis. Han som dödade mig känner igen mig och börjar hetsa i ooc och säger att jag ska ha krycka osv. sen går de iväg och så fort jag vänder mig skjuter de mig fast jag inte gjorde något. Efter de döda mig undeffnar jag mig själv och säger till mina polar som inte spelade fivem att jag dog vid plocket. Vilket Berra tyckte va Powergaming fast de inte ens va inne på spelet och jag låg på plocket i 40 min innan jag fick ress av staffen Suecia. https://medal.tv/games/gta-v/clips/k5XDkvApHAN-TRdKM?invite=cr-MSw0b3AsMjE3MDM5NzIw

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att bannen var felaktig eftersom att jag inte tyccker att det var powergaming eftersom att jag var deffnad under hela senariot och att det var dom som gjorde att senariot blev powergameat. Mina polare jag satt i samtal med spelar inte fivem för utom en men han är inte så aktiv. Så den informationen att jag dog vid plocket användes inte till något. Alltså tycker jag inte att det är powergaming. Sen tycker jag att han inte har en tillräcklig anledning att döda mig i det första scenariot, vilket han inte blev bannad för. Men jag ärkänenr själv att det var suntförnuft av mig att köra efter han en bit. Sen så har jag ju varit banand nu i 6 dagar och har lärt mig min läxa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men bara 3 gånger under de senaste 3 månaderna och de andra var sjukt länge sedan så minns ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte följa efter han i först scenariot

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man måste avvakta när man precis blivit rånad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka