Accepterad joel fixar | Ban Överklagan [Oge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023958278/

Ditt Hex-ID: 11000013f66a906

Vad är din discord tagg? Liddegame#1335

Vem var det som bannade dig? Oge

Bild på banmeddelande: bild.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde banna mig eftersom att jag dödade en snubbe utan en tillräckligt bra anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag och en annan kille hade precis kidnappat och dödat en kille som var med i ett rival gäng. Vi körde ut han till hamnen där scorpinion typ har sitt gäng hus. Men när vi är på väg till vattnet blir det restart. Jag går in igen och sen så spawnar jag på senast postion. Där ligger killen vi dödade fortfarnde på marken jag lyfter han och går till vattnet. Men helt plötsligt kommer en kille från ingen stans med en båt. Jag tror ju såklart att det är en av den killen vi dödades polar jag riktar mot han och säger att han ska gå upp ur vattnet. Jag tar upp han och kollar igenom han så han inte ha nått på sig. Sen frågar jag han om han är busig, han säger Ja. Sen frågar jag vilka han va med han sa inga. Jag trodde inte på han eftersom jag redan visste vem han va och vilket gäng. De va samma gång som vi dödade killen ifrån. Så jag upprepade mig igen vilka är du med i han säger ingen. Sen säger jag om du inte säger vilket gäng du är med och varför du är här så dödar jag dig. Han säger inget och jag skjuter han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att de båda va en felaktig ban men endå inte. Jag kan förstå varför staffen tyckte att de va en felaktig ban eftersom jag inte har en tillräckligt bra anledning att döda han. Men om han killen hade inte fear rpt hade inget hänt. Men kan tycka att en ( dagars ban och en krim varning är lite att ta i eftersom båda gjorde fel. Kan endå acceptera en krim varning eftersom jag sköt han för en inte tillräckligt bra anledning men 8 dagars bannen hade nog kunnat ta bort enligt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men de flesta var för längesedan, och de senast jag fått har blivit bortagna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kanske ta med han nån annan stanns och snacka och försöka ha lite mer social rp mer än att ba skjuta han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag måste ha en tydlig anledning för att döda nån

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka