Accepterad joel fixar | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023958278/

Ditt Hex-ID: 11000013f66a906

Vad är din discord tagg? Liddegaem#1335

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: BLD3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog emot 200 miljoner. kan inte ta screan shot på min dator så ni vet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde med min bil då en snubbe kom fram till mig och gav 200 millar till mig. Jag tänkte inte på saken eftersom jag blev så glad. JAg satt in lite på banken och sedan gav jag lite pengar till två polar för jag ville dela med mig. Sen kom jag på hur cp jag va som gjorde det och hoppade dirket support ingen drog in mig och jag skrev till och med i /report att jag var i support men ingen drog in mig. Sen skriver Philip ut detta med pengarna och jag skriver direkt till han och harry och emilia ingen svara fast jag taggar dom men jag kan förså eftersom de hade fullt upp. Jag blir sedan bannad av philip.g blev så förvånad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför ni bannade mig och jag är hemskt ledsen över mina aktioner. JAg förstår att de jag gjorde var mycket dumt och att jag skulle skickat till staffs direkt. Men de var ett misstag och jag vill fortfarande rp på denna server och har roligt så jag hoppas ni kan ta emot min förlåtelse.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men de har blivit bortagna alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte ge ut till mina två vännner och skickat till staff direkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska alltid anmäla till staffs när nåt är för bra för att vara sant

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka