Nekad Joe S. | Ansökan till Dubbelarbetare [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joe S.

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Semir

Ange ditt födelsedatum 8 November 2003

Vad heter du på discord? AmoSemir#5925

Hur länge har du spelat på Multistaden? 1,5 vecka

Hur många timmar har du på Multistaden? 60

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Då jag ständigt är aktiv samt vill utforska alla olika branscher inom denna server. Jag vill ta min tid i olika karaktärer för att kunna utvecklas som person samt att från olika perspektiv förmedla mig goda RP.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Ena är Bilförsäljare förhoppningsvis, den andra tillhör ett gäng. Meta gaming inom denna fas är inte accepterad då man går över one life rule mm. Jag kommer aldrig meta gamea även om det kommer att gå! Jag lovar och svär på det!

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? Jag är väldigt realistisk och jag gör allt för att inte göra RP tråkigt för båda parterna. Ibland kommer jag medvetet göra något som ger mig ett handikapp när det gäller att balansera situationen. Enligt min kunskap har polisen många tillgångar som gör det lätt för dem att vinna om de använder det effektivt. Jag är här idag för att hjälpa denna bransh med min erfarenhet inom polis yrket. Jag har stor känsla för beslutsfattande. Jag kommer att ägna mig åt att lära mig allt om den nya myndigheten, leta efter sätt och idéer som kan förbättra säkerhet inom invånarna i staden! Jag är passionerad och en bra RP:er och det är det som gör att jag sticker ut ur bunten. Bortsett från att jag har varit högst upsatt i polis myndigheter har jag också vart "in command" för det amerikanska SWAT (amerikanska piketen). Inte nog med det så har jag vart högst uppsatt i en känd militär server då jag var den andra att styra Amerikanska armen samt vara den som styrde amerikanska flygvapnet. Vara en hög rank kommer med bra inflytande på de som är lägre än dig. Jag är född i en militär familj, så respekt on disciplin finns hos mig. Och för gäng så kommer jag medföra med realistisk RP och mycket annat som kan göra servern till en roligare samt säkrare plats.

Varför vill du bli Dubbelarbetare? Då jag ständigt är aktiv samt vill utforska alla olika branscher inom denna server. Jag vill ta min tid i olika karaktärer för att kunna utvecklas som person samt att från olika perspektiv förmedla mig goda RP.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? Ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka