Nekad nikkipjb | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nikkipjb

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nicole

Vad är ditt discord namn? nikkipjb

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nikki Da Silva, 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, mogen och nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Uppväxt med bra barndom, har haft flertals jobb så som postnord, dhl, grupp6, skattjägare så jag har lite erfarenhet om livet. Mina framtidsplaner är att lära känna nya personer och kanske gå med i en organisation. Annars är jag även öppeb att jobba med något nytt för att lära mig mer och få mer erfarenhet för att kunna relatera till andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rollspelat i amerikanska servrar sedan 2019 så jag är erfaren inom rollspel och jag kommer bidra med nya och roliga karaktärer samt rollspela på hög nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte spelar för att vinna hela tiden i stället spelar man för att alla ska ha det roligt och att man kan förlora ibland.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm: man får ej döda/slå folk utan en anledning eller ett giltigt scenario. Vdm: man får ej använda sitt fordon som ett vapen. Viktigast: sunt förnuft: den går under alla regler och den betyder att man alltid tänker igenom sina beslut så det är realistiskt och bra rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är nyfiken person och det är första gången jag spelar på en svensk server så har nya saker att lära mig!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka