Accepterad Jockekk92 | Ban Överklagan [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mrking

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199545786492/

Ditt Hex-ID: 11000015e81207c

Vad är din discord tagg? Jockekk#1124

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: överklagan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom hade alla anledningar till att banna, Jag gjorde nått som var förbjudet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog och pratade med personer i min dåvarande klubbhus, så fick jag ett staffsamtal

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inget fel på ban på mig. Det var jag som gjorde bort mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 3 ggr totalt, första va occ och mild fear rp, nu den senaste var att jag använde mig av otillåtna mjukvaror.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tänkt till ordentligt innan jag valde att göra sån omogen grej. och insett innan att det var otroligt korkat!
och insett hur mycket jag gillade denna server o tänka ett steg längre på konsekvenserna av mina handlingar innan!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag absolut gjort, jag har insett att det verkligen blir konsekvenser om man beter sig som ett pucko med "fina" ord.
och att jag verkligen aldrig kommer att använda mig av otillåtna mjukvaror i ett spel där man ska ha roligt o rpa med folk.
och att bli den sociala rparen som jag var på denna server innan jag fick blackout i skallen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut det förstår jag, kommer vänta på svar oavsett hur långt tid det tar! mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka