Nekad Millee11 | Blacklist Överklagan [Erbjudande] [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Millee11

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
8
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag vill vara helt ärlig och ta ansvar för det jag gjort. Jag gick in på Unive med Eulen eftersom jag ville testa, och jag förstår nu att det var ett misstag som ledde till att jag blev bannad.

Jag har nyligen kommit tillbaka till FiveM efter ett långt uppehåll och är verkligen sugen på att börja spela igen på ett seriöst sätt. Jag förstår reglerna bättre nu och det jag gjorde var fel.

Jag undrar därför om det finns en möjlighet att få en andra chans. Jag lovar att respektera serverns regler framöver.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar för det som hände. Jag förstår att jag bröt mot reglerna och att det ledde till en rättvis ban.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att det jag gjorde inte är acceptabelt och att det förstör för andra spelare och serverns rättvisa. Jag har också insett vikten av att följa reglerna och spela på ett seriöst sätt utan att använda otillåtna verktyg.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har nyligen kommit tillbaka till FiveM efter ett långt uppehåll och vill börja om på nytt på ett seriöst sätt. Jag har lärt mig av mitt misstag och lovar att det inte kommer hända igen. Jag vill vara en del av servern och bidra positivt istället för att skapa problem.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har tyvärr inga bevis som kan ändra det som hände, men jag hoppas att min ärlighet och att jag tar fullt ansvar kan visa att jag är redo för en ny chans.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Alec
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Alec
Unive Staff
Detta visar hur kåta ni är på pengar faktiskt. Att ni tar pengar före spelares lojalitet är ju bara bedrövligt. Och Enligt Philips egna bot "Cayden" så får inte ni ta betalt för avstängningar. Och vad jag kan se har du och andra staffs skickat detta på varenda ban vilket visar hur pengar kåt man kan vara. De bedrövligt hur ni kan ta pengar före lojalitet och ärlighet. Tänk kanske efter ditt beslut och jag är helt ärlig hur de stog till med bannen vilket visar ärlighet från min sida. Varför skulle jag då gå in igen och börja modda på servern. Tycker ialafall du ska tänka över ditt beslut och skicka vidare annars väntar jag gärna svar från Philip. @philip320

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka