Accepterad JJ424 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JJ424

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101571643

Ditt Hex-ID: 11000014406f23b

Vad är din discord tagg? JJ424🃏#5875

Vem var det som bannade dig? Philip antar jag

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 939FC5D5-83CA-46BA-9EF4-7FA303087ED6.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för 1 årsen om inte mer och det var så att jag byte server när mina vänner gjorde det och sen så blev jag bara klaksobannad när jag byte server och ångrar det borde nt byta server och nu efter 1 år så vill jag gärna försöka komma tillbaks

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var 1 årsen mina vänner fick indragen och då bestämde dom sig för att byta server och jag ville först inte men sen så sa dom det är oss du hänger med här i unive så kmr du vara ensam och jag sa nej men dom övertala mig och tillslut så byte jag server och jag vet att det var fel borde inte låta dom övertala mig och det kommer nt att hända igen som sagt det var 1 årsen och har lärt mig det nu

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig jag gjorde fel som byte server

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad bara när jag var ny inom fivem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja självklart att t,ex inte byta server och hålla mig nu till unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

ge en chans det var 1 år sen jag vet vad jag gjorde för fel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka