Accepterad daddy_till_alla | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Daddy_till_alla/Lushish88

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sven Svensson. 1999-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Väluppfostrad, sträng, trevlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Sven Svensson han är 33 år gammal han föddes 1990-01-01 i småland. Som liten hade inte så många vänner eftersom han inte hade samma intresse som alla andra i hans klass hade. Hela barndomen har han haft bra ekonomi men inte så bra uppväxt trotts allt. När Sven fyllde 15 började tog han moppekort och började modifiera sin moped och epa och han var väldigt bra på att styla sin epa och mopped så han började hjälpa sina kompisar. När Sven fyllde 16 gick han fordon och riktade in sig att jobba på sc styling. När han fyllde 18 Lyckades han att börja jobba på sc styling för att han hade väldigt bra betyg. Han hade väldigt bra bemötande och hade bra relationer med sina kunder och medarbetare. Alla kände och gillade Sven eftersom han var så trevlig mot kunder så han fick bli biträdande chef på sc styling. Slutligen skaffade Sven fru och barn med en kvinna som hette brittmarie.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att göra social rp. Dessutom kan jag också bidra med att göra så bra och roliga scenarion som möjligt och spela för motpartens vinst och inte bara för min egna. Och jag kan göra bra rp eftersom att jag kommer jobba på sc styling och där kan jag visa mina rp kunskaper och hålla en väldigt bra social rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa för att ha kul och inte bara för att vinna i ett scenario. Utan man borde spela för motpartens vinst för att få ett så roligt rp scenario som möjligt, då blir det som roligast och bäst rp nivå.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag råkade vdma någon och försökte rpa på det. Men då blev jag bannad av en staff. Jag lärde mig att jag inte ska använda bilen till fördel på något sätt och undvika att köra nära någon.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, suntförnuft, nlr, metagaming typ.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae inget särskilt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka