Accepterad Alfz_zz | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfz_zz

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? alfred högden

Vad är ditt discord namn? gnome0105

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: sven adolf 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snabb tänkt intensiv snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär är född på landet och hade stora intressen för fordon. Han brukade mekka med sin pappas bilar som liten. han började att bli äldre och han hade fortfarande samma intresse för fordon. När han inte gick i skolan så var han och körde traktor på gården eller mekka med sin pappas bilar. Hans pappa hade 4 olika bilar. 3 volvos och 1 bmw. Sven fick dock bara mekka med 2 av volvosen för att pappa brydde sig mycket om de 2 andra bilarna. Sven blev 21 år gammal då han hitta sin tjej och flytta in till stan med henne. I en liten lägenhet som dom bodde i så kände inte sven sig så trygg. Han hitta inget jobb som passade honom direkt. Hans föredeta tjej ville att han ska känna mycket pengar. Sven gjorde då slut med henne och hitta en ny tjej ganska så snabbt. De flytta in i en lägenhet över ett ställe som hette mekonomen. Sven såg då tidigt vad som skedde i denna shop. De mekka med bilar och andra fordon. Svens framtidaplaner är att gå ner till mekonomen och fråga om han skulle kunna få ta ett jobb där. Han tänker igenom vad han ska säga och göra för att kunna få jobbet. (kopierad fårn min gamla)

Vad kan du bidra med till serverns RP? ha en rolig rp för mig själv och alla andra som är med i sencario med mig. Och kommer altid försöka förbättra min rp och bara ha kul

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kan göra saker som är för motpartens fördel för att göra rp roligare för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja de har jag gjort innan och jag lär mig alltid av mina misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp när man inte värnar för sitt liv, copi bait när man försöker få polisens upp märksamhet 3 c logg när man lämnar spelet mitt i senario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är väldig snäll omtänk samm

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka