Nekad Jhonny Blomqvist | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swe_vidoe

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199059928984/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vidar Blomqvist

Vad är ditt discord namn? Sww_vidoe#3577

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Jhonny jag växte upp i en fattig lägenhet precis utanför stan. Mina föräldrar var drog missbrukare och jag var mest ute med mina kompisar för att inte behöva vara hemma med mina föräldrar. Men nu är mitt liv lite bättre jag har precis fått två underbara barn med min fantastiska fru Saga. Just nu försörjer jag min familj ensam min fru håller på att leta efter jobb. På fritiden så håller jag mycket på med bilar. Jag har köpt och sålt lite bilar genom åren. Min passion är bilar min största dröm är att få äga en egen Supra. Just nu är jag 39 år men jag fyller snart år igen. I stan känner jag mig trygg speciellt när jag är med min familj men tyvärr har mina föräldrar dött.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är ganska aktiv i stan och jag vill bli medlem för att jag vill känna att jag gör någon nytta på de olika jobben man kan ha.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt bra och trevlig server.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra servern till ett bättre ställe och få vara delaktig i stan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få äga min egna Supra och få några vänner i servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka