Accepterad Jhonny Blomqvist | Medlem ansökning(Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swe_vidoe

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199059928984/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vidar Blomqvist

Vad är ditt discord namn? Swe_vidoe#3577

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som heter Jhonny Blomqvist och som är född 1995. Min karaktär är uppväxt med sin mamma storasyster och storebror men inte sin pappa för att när Jhonny var i hans mammas mage så fick pappan lungcancer och när Jhonny var 1 år så dog han. När Jhonny blev 2 så flyttade de från Tyskland till Stockholm i Sverige och lärde sig att prata svenska. Jhonny hade bra betyg i alla ämnen förutom engelska för han hade svårt med att uttala dem flesta orden. När han blev 19 så flyttade dem till unive och det var här han ville skaffa jobb och hans intressen är att hålla på med bilar och kolla på fotboll så han vill jobba som mekaniker. Han kan bli arg om någon förstör hans saker men kan komma över det fort.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag känner att jag vill bidra så mycket till servern som går iumed att denna servern tycker jag att den har seriös och bred RP utöving. jag vill även bidra med att kunna förbättra servern genom att hjälpa andra att få mer spelupplevelse inom RP alltså att min RP kommer jag att försöka att ligga på den högsta nivån som går så att andra känner att denna server är kul att utöva RP på och så att folk känner att de kan känna att denna server är någoting kul de kan spela på. men jag vill även bli medlem pågrund av att jag vill kunna utöva RP på en bredare nivå alltså att jag kan få tillexempel få bli kriminell eller andra liknadne medlemskaps aktiviteter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör just mig så intresserad av Unive är gemenskapen mellan alla spelare. Denna sorts gemenskap har jag inte funnit hos andra servrar och det var det som fick mig att stanna hos er. Jag älskar hur folk tar hand om varandra och hur lätt det är att hitta nya vänner! Jag tycker att reglerna som servern har är logiska och staff teamet är så sjukt seriösa och väldigt aktiva vilket bidrar till att servern blir så seriös och bra!

Hur hittade du Unive? Jag har fått servern rekommenderar utav flertal vänner där jag fått höra att det hade bra staffs och en seriös RP på en hög nivå

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är främst att bidra med en hög RP. Detta genom att vara seriös och se till att de som inte kan hålla en hög RP nivå eller dem som bara lallar, att dem ska få ett straff. Jag är även motiverad till att lära folk. Jag hoppas i framtiden på att bli server vakt då jag tror det skulle passa mig gallant.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på Unive är att bidra med en hög RP som jag tidigare nämnt. Yrkesmässigt skulle jag vilja starta inom bilvårds service (mekonomen/falck). Därefter skulle jag vilja jobba inom polisyrket. Att någon gång i framtiden bli chef är något jag också har ett öga för.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka