Accepterad jesserisso | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jesserisso

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad heter du på discord? Jakobsson#1337

Ange ditt födelsedatum 25 Oktober 2002

Beskriv din dagliga aktivitet. Jobbar mellan 07-16 så blir ju svårt att vara aktiv då men sen efter det burkar jag spela någon timme. Sen är det olika dag till dag ibland åker jag till tjejen och är med henne och ibland sitter jag och spelar. Så minst en timme men kan bli mycket mer.
Helger är ju också lite olika men burkar dra in några timmar där.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Snart 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Nada https://gyazo.com/964e45e69ab5dbbefe4d16d2fb982ea7

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo men uppgiften eller uppgifterna är ju att underlätta och hjälpa till för staffs genom att RPa som vanligt och se till så RPare följer reglerna och håller sig till dom. Genom att RPa som vanligt så ser man till att reglerna följ runt om sig så t.ex så kanske man är med i en scenario och någon bryter mot en regel som Meta, Copbait osv så ska vi som servervakt kunna kicka eller se till så spelaren lär sig att det inte är okej. Eller bara att någon lallar allt för mycket och kan inte bete sig runt andra.
Helt enkelt ska man se till så det blir en rolig och hög RP nivå runt om sig och för dom andra.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill hjälpa att kunna bättra RPn så folk lär sig och beter sig.
Man ser ganska ofta hur folk bryter mot regler som är ganska uppenbara ända och då skulle dom behöva någon som kickar eller säger till så dom förstår det.
Och göra servern ren från bilar som någon övergivit på vägen som exempel.
Man är ju med i scenarion där det kan finnas vapen och att någon missklickar eller buggen med att ett vapen kan börja skjuta helt plötsligt i en bil och någon dör så ska man kunna revva spelarna.
Jag vill kunna hjälpa både spelare och staffs runt om mig!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse skulle jag säga är hyffsat lika men att du använder din roll som servervakt till din fördel alltså powergaming. Ett scenario kan vara att man är med i en skottlossning och märker att vi kanske håller på att förlora då använder jag toggleID för att kicka dom andra spelarna för vi ska vinna och det är ju väldigt självklart att det är stängt förbjudet. Eller att man hjälper sina vänner med revva osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka