Accepterad Jesse2K | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesse2K

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
339
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Jesse2K/

Ditt Hex-ID: steam:11000010e847637

Vad är din discord tagg? Jesse2K#0002

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 4546-19aa1e5a4e40c2cc1dfcbd7aa9170805.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? William07 blev förbannad på mig och sa till Limpis att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte exakt ihåg. Bråkade typ med William07 sen blev han förbannad och sa till Limpis som sen bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt, kommer inte direkt ihåg vad som hände då. Bråkade typ med William07 och kläckte ur mig onödig kommentar och darför blev han sur på mig och sa till Limpis som sedan bannade.. Han har också varit tydigare sur på mig och förmodligen ville han göra hämd mot mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit perma bannad förut eller blacklistad. Sen jag började på unive så har jag haft några små bans men aldrig någon stor. Darför förstår jag ifall ni vill neka den men jag vill bara få en ärlig och ny chans. Absolut har jag gjort fel här och där men tycker själv att alla förkänar en extra chans då jag faktist aldrig har blivit permad eller något annat. Har också tillbringat med donationer för att hjälpa servern och utveckla den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Försöka hålla mig lugn och inte bli förbannad och säga något onödigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Man ska inte tjafsa emot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut. Denna bann fick jag för 4+ Månader sen och den har nu blivit accepterad 2 gånger men är fortfarande inte unbannad från discorden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka