Nekad Jesse2K | Ban Överklagan (Strömmen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesse2K

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
339
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Jesse2K/

Ditt Hex-ID: steam:11000010e847637

Vad är din discord tagg? jesse2k

Vem var det som bannade dig? strommeeeeen (hedgehog, cece)

Bild på banmeddelande: banbevis.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen anser att det inte är logiskt att gå in i en 1v5 scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg hem till mitt hus i sandy, varav att jag åker förbi ett gänghus och väljer att åka fram dit och kika vilka som bor där. Jag åker fram för att prata, då kom en grabb fram och började hetsa och 2 andra springer fram med vapen. Innan de hinner göra något tar jag initiativet att åka ifrån och de börjar skjuta mot min bil. Jag åker ifrån och lyckas ta mig utanför mitt gänghus. Jag ställer mig på en kulle liten bit bort från huset och började skjuta tillbaka. Jag ansåg att jag hade ett sådant stort övertag i situationen och darför började jag skjuta. Jag lyckas få typ 3-4 personer sedan åker jag där ifrån. Blev sen kallad till support och blir bannad för suntförnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban, då i den situationen så hade jag såpass stort övertag över dom och ett vapen med hög förmåga att döda folk. Jag tycker att i det som hände borde jag inte åka på en ban för något som jag inte startade. Jag började inte skjuta eller något och när jag försvarar mig så får jag åka på en ban istället. Staffsen i ärendet var inte villiga att lyssna och var fast vid ett beslut från första början. Under hela ärendet var ingen krim ansvarig eller något delaktiga. Jag pratade efter med en krim ansvarig och berättade min sida av versionen med klipp. Fick ingen större "reaktion" från deras sida utan bara en av helpersna som stod fast vid sitt beslut och ber mig ständigt överklaga bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger under mina år. Men ingen ban på de senaste ~2 åren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna strunta i att de försökte döda mig och bara åka därifrån direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som jag fattat det rätt så bör jag inte ge mig in i en skottlossning där jag är underbemannad, utan jag ska strunta i det och åka vidare. Man ska även inte åka upp till gänghus för då riskerar man sitt liv i fara.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka