Accepterad Skepparn | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skepparn

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Ban-referens
ruzutk — FiveM, Permanent
Anledning: Fuskar, metar, undanhåller fuskare på Unive
Bannad av: .william07.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände William07 valde att banna mig eftersom jag va med i en dc server där folk metade. William fick in bevis på alla medlemmar i dcn och en jätteliten skärmbild på någon med fusk, men inget namn osv syns. En stund senare blir ca 7 pers bannade för meta och ALLA blev bannade för fusk också.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tycker min ban är både felaktig men ändå inte.
Den är inte felaktig eftersom jag va med i en dc server där man faktiskt ser på bevisen att folk satt vc och en streamade unive.

Jag tycker den är felaktig eftersom man ser inte på något bevis att jag faktiskt har metat och det viktigaste att william inte ens vet vem som fuskade utan han bara bannade alla för fusk. Han skrev till alla oss i pm som blev bannade att ifall bannen inte gäller dig kan vi liksom räkna bort den, vilket tyder på att han faktiskt inte vet vem som fuskade . Han fick in en skärmbild på när någon körde fivem med esp där inget namn eller något syns. Vill att ni tar och kollar på fuskt beviset så får ni se för er själva vilket dåligt bevis det är. Han bannade oss alla för det pågrund av den bilden.

Och för det andra så har två stycken redan blivit unbannade av william07 och fått tbx alla roller pågrund av att bannen va felaktig för det inte fanns tillräckligt med bevis.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Minns inte vad jag blivit bannad för tidigare. Men om jag skulle få en till chans kommer jag inte vara med en sådan dc server igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker ni ska ge mig en till chans för att bevisen, speciellt på mig är riktigt dåliga. På bevisen syns jag inte meta, två personer har redan blivit unbannade av william och fått tbx alla roller och att william inte ens vet vem som fuskade, han fick seriöst in en bild när någon med esp körde fivem, utan namn och bannade oss alla för det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka