Accepterad Jesper kejllgren | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesper kejllgren

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880491410/

Ditt Hex-ID: 110000136d98792

Vad är din discord tagg? Jeppe#3936

Vem var det som bannade dig? Widde

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming kör igenom ett staket och flyger ner för ett berg.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel då jag inte rpade på minna skador som jag borde gjort som jag vet är fel och att jag borde ha tänkt mer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte bil på cayo perico bron jag var i ett skottscenario då en fearrpea och hoppade ner i vattnet då jag var så fokuserad på det och powergama.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban för att jag inte gör som man borde göra då jag inte rpade på mina skador som inte är rätt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ooc ig och något mer kommer ej ihåg var typ 1 år sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna ta en bättre väg ner då jag powergama med min bil för att den kan hantera att åka ner för ett berg lätt men det är så att jag var så fokuserad i ett scenario så jag inte ens fokuserade på att rpa skador då jag vet att jag inte ska göra något såhär och jag tycker att jag borde få en ny chans då jag gjorde fel men att jag kommer alltid i framtiden att göra rätt och att fokusera i ett scenario på regler mer en att tex skjuta då jag ville ta grabben för att han började att simma. Och jag vet att jag gjorde fel men att jag tycker att jag borde få en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket efter mina bans tex som denna att jag ska fokusera mer på att göra rätt en att vara fokuserad på att tex skjuta eller annat då jag vet att jag gjorde jätte fel men att jag tycker att alla borde få en extra chans och ifall jag gör något liknande kommer jag ej skriva en banöverklagan för att jag vet att jag redan har fått en chans och att jag inte borde a gjort om det. Jag hoppas att jag kan få en till chans med detta och jag har verkligen tagit åter gärder med mitt rp gällande detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka