Nekad ENZO0142 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ENZO0142

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978366621/

Ditt Hex-ID: steam:11000013caefc9d

Vad är din discord tagg? enzo4012

Vem var det som bannade dig? Cmail666

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-07 222239.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fuska

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade hört av en irl polare att jag borde ladda ner ett fusk o testa och jag tänkte inte direkt på konsekvenserna så jag laddade ner för en dag och sedan så gick jag in i unive och efter 3 sek så var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. absolut inte det var mitt fel att jag testade fusk och jag har tagit imot konsekvensen och jag ber inte om några roller eller sånt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång tidigare i mars då jag var väldigt ny och det var en 1 dags ban för något lalligt jag gjorde. och det är klart att jag lärt mig från den bannen då jag inte blev bannade sedan det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja de klart jag borde inte fuskat och jag kommer aldrig göra det ingen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? A att det inte ens är lönt att fuska då du inte direkt kärnar något på det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? det är super försåtligt.

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka