Jesper Hejazi | Räddningstjänsten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimmie Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 20 Februari 2006

Vad heter du på discord? BIg Smoke#2888

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1200 timmar på ett konto och 300 på det jag använder.

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? inom räddningstjänsten 2-5 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? 2-6 timmar per dag om jag inte är utomhus eller ute på en helg.

Hur många timmar har du på FiveM? 1200 timmar på ett konto och 300 på det jag använder.

Vad heter du? Jimmie Larsson

Hur gammal är du? 26

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? För jag är bra på att snacka med folk i stress. Jag är bra på att jobba med kollegor och jag gillar att skoja med folk. Men såklart inte för mycket skoj där jag också tycker det kan vara jobbigt, Men om en kollega frågar om hjälp med kanske något stort eller litet så kommer jag hjälpa dem med vad de behöver.

Varför ska du bli brandman? Med det jag ser så finns det inte så mycket arbetare inom dethär yrket i denna staden. Men så kanske det inte är. Men jag skulle villja bli brandman för då jag och min brorsa vill bli brandmän för det känns som det finns mycket action i yrket.

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Nej, Jag har aldrig doppat fötterna i det här yrket.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska inte säga onödiga saker medans man använder radion. Man ska bara säga vad man ska göra i en utryckning eller om någon behöver extra hjälp i en utryckning.

Du får larm om brand, vad gör du då? Om jag redan är påklädd så springer jag till brandbilen och väntar på mina kollegor och när alla är redo så åker jag så snabbt jag kan till situationen. Sedan när jag är där så parkerar jag brandbilen så nära som möjligt till platsen och om t.e.x bilen som har krockat sitter mitt i vägen så parkerar jag bakom den så om en bil kommer och inte ser att den krockade bilen är där inte kör in i den.

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? Jag kommer ditt och sen så tittar jag på bilen om hur den är placerad och utger om den behöver t.e.x sågas så jag har det redo så snabbt som möjligt, Sedan såklart att jag sätter bilen bakom den krockade så det inte kommer någon person som inte ser den. Men om det har hänt något jätte seriöst som om föraren inte haft bältet och bromskudden inte hade utlöst och han var på backen skulle jag och mina kollegor försöka täcka bilen runt om med våra bilar så det inte skulle komma någon barn familj som skulle se en död man på marken.

Har du några andra frågor? Om jag skulle få säga än fråga skulle jag undra om hur man rankar upp till t.e.x biträdande chef. Eller någon annan rank. Det är det jag undrar över mest.

Vänligen gå till Räddningstjänstens lokal ingame och ta intervju där.
Mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka