Inaktuell Bampus123 | Räddningstjänsten Ansökan [EMINSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bampus123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 12 November 2010

Vad heter du på discord? bampus123

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 119,5

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2-5

Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt ofta,Om jag inte gör något viktigt

Hur många timmar har du på FiveM? 119,5

Vad heter du? Simon persson

Hur gammal är du? 25

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? Jag har läst på rätt så mycke om hur man utbildar sig som brandman och jag kan rätt så mycke om jobbet

Varför ska du bli brandman? Jag är väldigt snäll och gillar att prata med fölk.Jag vill hjälpa till i staden med bränder,bilolyckor och mer.jag har funderat på att bli brandman ett tag nu och hoppas att jag lyckas att bli andställd

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Nej

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radiodiscipin betyder att viktig information inte når mottagaren för att radionätet är full med annan eller mindre viktig information.Man ska va 100% seriös och va snäll och inte fjanta sig.

Du får larm om brand, vad gör du då? Jag springer till brandbilen och kollar om allt är med i brandbilen.Sen så springer jag och sätter mig i brandbilen och medans vi åker mot branden så frågar jag chefen om vad min uppgift kommer va under larmet och när vi är framme så kommer jag gör de jag har fått årder till att göra.

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? Först så ska jag springa fram till dom inblandade och kolla så att dom är okej och så att ingen är alvarligt skadad.Sen så ska jag meddela till dom i radion eller dom andra kollegorna som är med hur tillfället är och hur dom inblandade mår.Och kalla på ambulans om dom inte redan har kommit till platsen.Sen så ska jag hjälpa dom inblandade ut ur bilen och ifall de är ett barn med så ska jag ge dom ett gosedjur om vi har de.

Har du några andra frågor? Nej

Senast ändrad:
Hej!

Interjuver för att bli anställd hos räddningstjänsten är via ingame.
För att söka till chef för räddningstjänsten kan du göra det via Chef ansökan

Hoppas detta hjälpte!

// SWE

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka