Nekad jerry åkersson | Medlem ansökning [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jerry åkersson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199009659895/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Nilsson

Vad är ditt discord namn? Lillemor#7455

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jerry Åkersson och han är 31 år gammal. Jerry, tillsammans med sina två bröder, har haft en väldigt bra uppväxt med 2 medelmåttliga föräldrar som alltid funnits där för dem. Han och hans brorsor vill gärna komma ut i världen och hitta på roliga scenarion. Jerry är en kille som gillar bus och gillar att driva med andra. Han är alltid glad, men kan också bli arg om han blir uppretad. Han är rolig, social och omtänksam mot alla i hans närhet. Jerry söker för tillfället ett förhållande då han varit singel i över 4 år för han inte har kunnat hitta den rätta. Jerry har ett stort intresse för bilar och racing men han gillar även sporter som hockey och fotboll. Jerry är väldigt laglydig och gör så gott han kan att inte bryta mot lagen. Jerry är också sugen på att testa på nya jobb som på Falck eller Mekonomen därför letar han runt väldigt mycket för att hitta det perfekta jobbet. jerry föddes i Sverige, Stockholm 1991.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag förtjänar Medlem då jag tidigare varit medlem här, men eftersom jag slutade köra så har den blivit borttagen. Dessutom har jag kört på väldigt många RP servrar där jag varit whitelist-medlem. Jag är 14 snart 15 år och är mogen och kan hantera olika situationer bra!

Vad kan du bidra med till serverns RP? En god och bra RP, samt att jag kommer bidra till en bättre sammanhållning och roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska "vinna" i ett scenario utan att man ska spela med i olika scenarion. Exempelvis om man blir kidnappad eller rånad så ska man spela med för att låta "motparten" vinna i scenariot genom att exempelvis inte springa därifrån eller att kanske ha kontakt med polisen etc. Att man helt enkelt låter andra också kunna "vinna" i olika scenarion och att man kan låta sig själv "förlora".

Hur hittade du Unive? Har spelat på tidigare och är en av de största servrarna, så man har ju hört en del om den. Var också medlem förut men den togs bort eftersom jag slutade spela.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka