Nekad jerran1234😊😂s | Ban Överklagan [Emilia]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nyx040

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978570112/

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad Àr din discord tagg? dalle_4

Vem var det som bannade dig? ludde

Var Àr du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild pÄ banmeddelande: Screenshot 2025-02-03 163319.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? jo jag tror dÄ ludde har bannat mig för jag har ej kunnat bete mig pÄ unive och han hade gett mig redlist i en mÄnad i krim dÄ jag kunde endÄ förstÄ han för han ville inte banna mig men sedan nÀr jag blev sjukvÄdare sÄ hÀngde jag med mina kriminella vÀnner och detta tyckte inte hella ludde om och han sa till mig dÄ att jag gör fel och sÄnt i support och dÄ sa han att han skullw banna mig för jag kunde ej bete mig och min gammla historik pÄ servern. jag kan förstÄ detta för under mina unive perioder har jag alldtid varit lite skott glad men inte sÄ som andra men jag gillade att skotta ska inte ljuga och detta Àr en del vrf jag blivit bannad hÀr och nu men nu har det gÄtt 5 mÄnader och kÀnner verkligen som jag har förÀndrat mig sjÀlv och tycker att jag förkÀnnar en till chanc pÄ unive som Àr bÀsta servern.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. jo jag fick dÄ redlist krim i enmÄnad för fear rp sedan sÄ blev jag sjukvÄdare började hÀnga med mina vÀnner och lÀkte dom nÀr de behövdes jag gav dom kryck ocksÄ men att frf hÀnga med kriminella som sjukvÄdare Àr fel och dÄ tyckte ludde med min gammla historik pÄ servern att jag skulle ej fÄ vara hÀr men att jag fÄr komma tbx nÀr jag blev grön spelare igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta Àr dÄ en 100% rÀtt ban dÄ de jag som har ej kunnat bete mig pÄ unive och gjort de till en sÀmre stÀmning pÄ unive och dÄ kan jag förstÄ vrf han banna mig dÄ han har sett min gammla historik plus sÄ inget emot han men vi har spelar inan forre och lite sÄnt dÄ han har sagt han inte gillar mig specilt mkt men kan frf se vrf han banna mig dÄ jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. ag har tidigare blivit bannad för olika saker sÄ som emote abuse och suntförnuft men det var ett tag sedan men pÄ senaste blev jag bannad för olika grejer men dessa bannsen Àr obeskrivlig hur mkt jag tagit lÀrdom av det har egentligen strÄlande koll pÄ allt men det som hÀnde var ett stort misstag av mig att inte ta bort mina trazers. jag har nu lÀrt mig en ny sak att alltid behÄlla lugnet och tar handlingar försiktigt eller vad som Àn uppstÄr för egentligen Àr det bara sig sjÀlv som drabbas i slutÀndan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo de jag kunde gjort annerlunda Àr dÄ bete mig pÄ unive och inte rp som en ren idiot pÄ servern dÄ jag var skottglad ksk inte lika mycket som andra men var frf lite skottglad och nu om jag fÄr en andra chance kmr jag inte rp krim men försöka rp pÄ nya sett som jag ej gjort inan ksk som securitas elle nÄgot sÄnt sÄ jag ej gÄr skott som jag gjode inan

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja vÀldgit mkt dÄ jag har lÀrt mig att rp kan va roligt utan att skotta elle vara krim och de inte handlar vem som kan fÄ den snyggaste hs medans att rp ska va roligt för man ska fÄ lÀra kÀnna nya folk pÄ servern och vara soicial utan att skjuta .
ja nu det gÄtt 5 mÄnader dÄ jag vill verkligen ha en andra chance dÄ jag verkligen Àlskar unive och tycker de sÄ roligt att rp jag har sÄ mÄnga minnen med unive att de Àr helt sjukt

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka