Nekad jerran1234😊😂s | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nyx040

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978570112/

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad Àr din discord tagg? Jerran1234

Vem var det som bannade dig? ludde

Var Àr du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild pÄ banmeddelande: Screenshot 2025-02-03 163319.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig?
Jag tror att Ludde har bannat mig frÄn servern, eftersom jag inte har kunnat bete mig pÄ Unive. Jag fick en redlist pÄ en mÄnad i Krim, och Àven om jag dÄ kunde förstÄ hans beslut, sÄ handlade det om att han inte ville banna mig utan ville ge mig en chans att förbÀttra mig. NÀr jag sedan blev sjukvÄrdare började jag umgÄs mer med mina kriminella vÀnner, vilket Ludde inte tyckte om. Han sa till mig att jag gjorde fel och att mitt beteende inte var acceptabelt. Han förklarade att jag inte Àndrade mitt beteende, sÄ han behöva banna mig, och han visade Àven till min gamla historik pÄ servern.
Jag kan förstÄ detta beslut. Under mina perioder pÄ Unive har jag alltid varit en person som gillar att skÀmta och ha kul, men ibland har jag kanske gÄtt över grÀnsen. Jag gillar att "skotta", och jag ska inte ljuga om det, men jag inser nu att det Àr en del av varför jag blivit bannad. Jag förstÄr att mitt agerande pÄ servern inte var det bÀsta och att det pÄverkade andra. Men nu har det gÄtt fem mÄnader, och jag kÀnner verkligen att jag har förÀndrat mig som person. Jag har reflekterat över mitt beteende och jag tycker verkligen att jag förtjÀnar en ny chans pÄ Unive, eftersom det Àr den bÀsta servern jag har spelat

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag fick redlist i Krim i en mÄnad för att jag bröt mot fear RP. Efter det blev jag sjukvÄrdare och började umgÄs mer med mina vÀnner, och nÀr de behövde hjÀlp sÄ hjÀlpte jag dem genom att lÀka dem och till och med ge dem kryckor. Jag förstÄr nu att det var ett misstag att fortsÀtta umgÄs med kriminella nÀr jag var sjukvÄrdare. Det Àr inte okej att blanda sig med den typen av personer i en sÄdan roll, och jag förstÄr varför Ludde reagerade negativt pÄ det. Med min gamla historik pÄ servern och mitt beteende, tyckte Ludde att det inte var lÀmpligt för mig att vara kvar pÄ servern. Han informerade mig om att jag inte skulle fÄ vara hÀr under den tiden jag hade den historiken, men han sa att jag kunde fÄ en chans att komma tillbaka nÀr jag blivit grön spelare igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag inser nu att detta var en helt rÀttvis ban. Jag har sjÀlv inte kunnat bete mig pÄ Unive och mitt agerande har skapat en dÄlig stÀmning pÄ servern. Jag förstÄr verkligen varför Ludde valde att banna mig, eftersom han har sett min gamla historik och mitt beteende genom Ären. Jag har ju sjÀlv varit en del av att förstöra stÀmningen för andra spelare, och jag kan helt förstÄ varför han tyckte att det var bÀst att jag blev bannad. Jag har inget emot Ludde personligen, Men trots det sÄ ser jag verkligen varför han fattade sitt beslut att banna mig för jag gjorde fel, och mitt beteende pÄ servern var inte acceptabelt.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för olika saker, som emote abuse och brist pÄ sunt förnuft, men det var ett tag sedan. PÄ senare tid har jag blivit bannad för olika andra grejer, och jag inser nu att dessa bannlysningar verkligen har varit en vÀckarklocka för mig. Jag har lÀrt mig sÄ mycket frÄn dessa erfarenheter och har verkligen fÄtt strÄlande koll pÄ regler och vad som förvÀntas av mig som spelare. Men det som hÀnde senast var ett stort misstag frÄn min sida

Hur hade du kunnat gjort annorlunda ?Det jag egentligen kunde ha gjort annorlunda Àr att bete mig pÄ Unive och inte RP som en ren idiot pÄ servern, sÀrskilt nÀr jag var "skottglad". Jag kanske inte var lika extrem som andra, men jag var fortfarande lite för skottglad. Jag förstÄr nu att mitt beteende dÄ inte var lÀmpligt och att det skapade en dÄlig stÀmning för bÄde mig och andra. Om jag nu fÄr en andra chans, sÄ lovar jag att jag inte kommer att RP som en kriminell igen. IstÀllet kommer jag att försöka RP:a pÄ ett nytt sÀtt som jag inte har gjort tidigare, kanske som en Securitas eller nÄgot liknande, sÄ att jag kan bidra pÄ ett mer ansvarsfullt sÀtt och inte göra de misstag jag gjorde tidigare. Jag vill verkligen visa att jag har lÀrt mig av mina tidigare misstag och att jag nu Àr redo att spela pÄ ett mer respektfullt sÀtt.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban?
Jag har verkligen lÀrt mig att RP kan vara roligt utan att behöva vara kriminell eller anvÀnda vapen hela tiden. Jag har insett att RP inte handlar om att vara den som fÄr det snyggaste headshotet eller att skjuta sÄ mycket som möjligt. Det handlar istÀllet om att skapa roliga och minnesvÀrda stunder, att lÀra kÀnna nya mÀnniskor pÄ servern och vara social pÄ ett sÀtt som inte alltid innebÀr att man ska vara i konflikt. RP ska handla om att ha kul och skapa relationer med andra spelare, utan att behöva ta till vÄld.
Nu, efter att det har gÄtt fem mÄnader, vill jag verkligen be om en andra chans. Jag Àlskar verkligen Unive och jag tycker att det Àr sÄ roligt att RP pÄ servern. Jag har sÄ mÄnga minnen frÄn min tid pÄ Unive, och de betyder verkligen mycket för mig. Det kÀnns som en stor del av min speltid och jag saknar att vara en del av den gemenskapen. Jag förstÄr mina tidigare misstag, och jag Àr fast besluten att göra bÀttre nu om jag fÄr en ny chans.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast Àndrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka