Accepterad jerran1234😊😂s | Ban Överklagan [Daplize]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nyx040

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
5
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978570112/

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad Àr din discord tagg? dalle_4

Vem var det som bannade dig? daplize

Bild pÄ banmeddelande: Screenshot 2025-03-23 194926.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? staffsen banna mig för att jag hade vapen pÄ mig som en medlem och jag kan förstÄ detta beslut dÄ de Àr jÀtte fel av mig att ha vapen pÄ mig som en medlem och jag vet inte vrf jag hade det jag var bara en ren idiot

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. ja de va en kille som kom och skött och dÄ sÄ tog jag upp mig vapen sedan bah la ner det för dÄ minns jag att jag inte fick ha det för sist jag blev bannad hade jag krim och dÄ sÄ hade jag vapnet pÄ mig frf sÄ de var lite fel av mig att inte ta av det drekt .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta Àr 100% Àkta ban dÄ de var jag som hade vapen pÄ mig som en icke medlem och jag kan 100% förstÄ beslutet han tog för jag gjorde fel att ha vapen pÄ mig som en ren idot men de va okcÄs att jag inte la undan det nÀr jag kom tbx och de var mitt fel

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för olika saker, som emote abuse och brist pÄ sunt förnuft, men det var ett tag sedan. PÄ senare tid har jag blivit bannad för olika andra grejer, och jag inser nu att dessa bannlysningar verkligen har varit en vÀckarklocka för mig. Jag har lÀrt mig sÄ mycket frÄn dessa erfarenheter och har verkligen fÄtt strÄlande koll pÄ regler och vad som förvÀntas av mig som spelare. Men det som hÀnde senast var ett stort misstag frÄn min sida

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte ha vapen pÄ mig och lÀgg drekt den i min bil nÀr jag blev unband men nu var de sÄ jag hade den pÄ mig som en ren idot

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja vÀldigt mkt detta kmr inte hÀnda igen
har och vÀntat ut nÀstan hela bannen förutom en dag

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka