Accepterad Jeppe#9971 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeppe.

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197980230511/

Ditt Hex-ID: 11000010130a36f (Hex)

Vad är din discord tagg? Jeppe#9971

Vem var det som bannade dig? Loco

Hur lång tid var din ban? 2 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag körde 40-60 km/h från gruvarbetar jobbet därav körde jag över en tågräls o flög pyttelite försiktigt. Då detta är powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad var jag vid gruvarbetar jobbet därav jag skulle åka därifrån. Åkte i cirka 40-60 km/h det gick inte så fort men kan se ut som det. Därav tog jag en genväg åt höger där jag flög pyttelite försiktigt över en tågräls o sen ut på vägen för att sedan åka till apple butiken i stan för att köpa en mobil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban då jag fick se på klippet som loco visade mig och jag förstod att det var powergaming då det var en låg bil jag körde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1: Det började med att vi kom ifrån ikea i sandy vi åkte där efter kan man köra upp och komma upp på en bro över motorvägen där valde vi att svänga vänster så att vi åker mot den stora gruvan, vi fortsätter vägen tills vi åker förbi ett olije industri därefter kommer vi under en bro där man kan bode svänga vänster och höger. Jag tänkte inte efter så jag svängde höger och fortsatte vägen tills en kurva kommer följer denna kurvan hela tiden. Tillslut är jag ute på motorvägen som går mot staden och till sandy. Jag hinner köra ut ca några meter innan en polis bil kommer i full fart och krockar in i mig. Planen var att vi skulle skynda att åka genom körfältet och sedan in på det körfältet mot staden.
2: Det började med att vi skulle åka i en enfilig kurva som går till motorvägen mot stan (Ifrån sandy). Jag visste att jag igentligen inte skulle åka där nu i efter hand tänkte jag efter. När vi har kommit ut ur kurvan är bilen uppe i ca 250km/h och jag och polarn i bilen såg ej polis bilen som kom ifrån stan. Vår plan var ju att åka i kurvan ut på vägen och sedan åka på den normala sidan av vägen. Men när vi precis kom ut kommer ju en polis bil i full fart och vi krockar in i varandra. Jag hann inte se denna polis bilen och inte min polare häller. Det som jag lärde mig utav denna är att jag ej ska lalla och failrp'a. Det jag kommer göra annorlunda är att rpa det bästa jag kan och tänka efter i situationer t.ex. om det är nödvändigt att göra så här eller finns det något annat man kan göra istället. Jag kommer följa reglerna till 100% och detta kommer aldrig att hända igen.
3: Det började med att jag tog kontakt med en person som jag skulle jobba för vid namn "A" jag möte han vid torget och fick sedan ett uppdrag att plocka 100 blommor för en summa pengar. Han markerade på gpsen vart jag skulle plocka. Jag gick till torget och tog ut min bil sedan åkte jag mot gpsen han markerade. När jag kom ditt var det en annan person där sedan kom det en tjej och frågade om det bara var vi 2 killar här jag sa till henne att det bara var vi där sedan sa jag att jag kom på att jag ej kunde plocka då jag behövde medborgarskap efter det sa hon att jag skulle sticka fort annars kan det hända dåliga saker. Skulle precis gå och sedan blev jag avstängd för att gått OOC ingame.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att tagit en genväg åt höger och flygit lite lätt över tågrälsen. Jag hade istället kunnat följt grusvägen ut till där man kör in till gruvarbetar jobbet. Istället tagit den vägen och hållt en hastighet på 30 km/h och tänkt på att ej bryta mot regeln powergaming.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer i fortsättningen hänvisa mig till regeln powergaming och när jag kör på grusvägar eller annat kommer jag hålla en hastighet enligt suntförnuft. Som i detta fall kommer jag håll en hastighet på 20-30km/h när jag ska till gruvarbetar jobbet eller åka därifrån. Jag kommer också tänka på att jag ej kan hoppa försiktigt med min bil då irl hade oljetråget gått paj.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka