Nekad 1nator | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1nedz

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073560543/

Ditt Hex-ID: steam:1100001425b87df

Vad är din discord tagg? 1natorr

Vem var det som bannade dig? @Berdan1213

Bild på banmeddelande: berra ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför staffs valde att banna mig. Det var för att jag osmidigt körde runt i grove street och hoppade ut och in och skjöt emot några som skjöt emot mig. Till en början var det inte fel men sedan började jag hoppa i och ut och då blev det krigsföring ut bil. Jag fattar Berras beslut och uppskattar att vi iallafall kunde prata i support om beslutet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan var att jag och mina andra vänner fick prio till grove street där vi möts utav kartellen och vendetta alliansen som är våran motpart. Vi bestämmer oss för att försöka kidnappa och väljer att börja med att rikta emot de för att de ska hoppa ut ur bilen. Men det gjorde dom inte utan valde att åka iväg. Då åkte vi efter och jag hoppade ut för första gången och skjöt. Sedan efter dessa skotten var det problemen började komma. Då valde vi att följa efter i våran bil och försöka döda de eftersom de körde ifrån. Till en början skjöt jag däck men sedan försökte jag döda de. Jag dödade den ena och kidnappade den andra. Då valde den som dog att hoppa support eftersom han tyckte det jag gjorde var fel vilket jag kan förstå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen är korrekt eftersom jag uppenbarligen åkte run med min bil och hoppade in och ut. Jag ber verkligen om ursäkt, hade inte så bra koll på denna regel och vad som verkligen betydde "krigsföring ut bil".

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på servern ett bra tag och fått olika typer av bans som jag inte kommer ihåg. Många var när jag var ny till rp och inte hade så bra koll på reglerna till exempel pwg. Sedan har jag även fått bans för lall förut. Har andra bans också men kommer inte ihåg riktigt alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att direkt efter jag riktade första gången där dom bestämmer sig för att inte hoppa ut ur bilen är att bara köra där ifrån och låtit de vara och inte hålla på att skjuta och sedan fortsätta jaga de eftersom det inte ser bra ut för den kriminella rp:n.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag har lärt mig att man inte ska hoppa ut ur en bil, skjuta och sedan hoppa in igen och göra samma sak igen om och om igen. Visste detta sedan innan men tänkte inte på det i stunden och visste inte exakt vad som räknades som krigsföring ur bil men nu vet jag och kommer inte göra om det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka