Accepterad Jensa | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jensa

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199166911523

Ditt Hex-ID: 110000147ebf423

Vad är din discord tagg? jensa4002

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2023-08-29_223007.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att jag skjöt upp malmqvist när jag blev sur för att dem sålde min bil som var reserverad för mig men såldes till någon annan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag beställde en bil från Malmqvist och den var reserverad för mig när den väl kom in så ingen annan kunde köpa den utom mig. När jag kommer dit typ 2 dagar senare så säger dem något i stilen med att dem redan sålt den då den inte var reserverad. Då blir jag såklart arg och försökte be dem beställa in en till men då sa dem att dem inte hade några pengar i kassan. Då blir jag fullständigt vansinnig och ber 2 av mina vänner att hjälpa mig att skjuta upp stället. Vi gör de och därefter blir jag bannad. Jag vet att allt detta var fel av mig och jag överreagerade stort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var helt klart en giltig ban. Irl så går man ju liksom inte in i en bilaffär och skjuter upp hela skiten. Även om dem gjort en sur. Jag förstår till 1000% varför staffs valde att lägga den här bannen men blev bara jävligt sur när jag inte fick min bil men de är såklart ingen ursäkt till de jag gjorde och jag ska ta ansvar över de jag gör.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 1 senaste 3

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta tills dem hade pengar i kassan och sedan att dem beställer in en ny så får jag köpa den om typ 2 dagar. Jag skulle i alla fall absolut inte gått in med en ak och skjutit upp hela stället oavsett hur sur jag varit då de blir tråkig rp och orealistiskt samt att de är ett regelbrott såklart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte ta ut min ilska så hårt som jag gjorde. Jag har lärt mig att man bara ska gå vidare om något inte går ens väg och inte bli jävligt sur och bara skjuta upp hela stället och istället bara acceptera de. Jag har även lärt mig rpa mer realistiskare för övrigt och alltid spela social rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka