Accepterad Koskoss | Ban Överklagan [187an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

V8AN

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
96
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199802736278/

Ditt Hex-ID: steam:11000016dd1de96

Vad är din discord tagg? koskoss

Vem var det som bannade dig? 187an

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag använde luren när jag va död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi vart jagade av dom vi krigar mot och körde ner i oneway sen så blev det dsync så jag fick blackscreen medans de andra gick upp i hissen, jag vart redan sur då. Sen börja dom skjuta dirket eftersom jag var den ända som var kvar där nere. Sen tog jag upp min lur för o skriva att han skulle komma ner och ta mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig bann, jag använde telefonen eftersom jag bara va allmänt sur attt man kan knappt rpa utan att bli jagad sekunden man åker ut från gänghuset. Samt att mitt internet suger så min skärm blir svart. Jag gjord en jävligt onödigt sak, det är inte värsta regelbrottet och det var bara jävligt onödigt. Sen var det onödigt att jag ljög och föröskte komma undan med åtgärder. Detta kommer inte ske igen, är inte den som brukar göra regelbrott då jag är en grön spelare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vart bannad för doxing för jag skicka en bild på en kille som hota mig i pm sen va ja tramsig o skicka en bild på honom för jag tyckte killen var tramsig. Inser ju idag att jag skulle skitit i de eftersom de va onödigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja skitit i det helt och hållet, liten små grej som bara var onödig att göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra det alls, jag tänkte inte det var värsta grejen, och var lite imbulsiv i tanken där eftersom ja va trött och arg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Tillbaka