Nekad jens andersson | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jens andersson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 6 Maj 2008

Vad heter du på discord? Ville#5146

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har runt 125 timmar på fivem

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 6-7

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag fast ibland kommer skolan i vägen och då väljer jag det före. Men jag kommer vara inne varje dag!

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har runt 125h på fivem

Vad heter du? Jens Andersson

Hur gammal är du? 21år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för jag vill rädda liv och har alltid drömt om att bli en sjukvårdare för att kunna göra en skillnad i staden och rädda liv samt att dom i staden ska kunna känna att sjukvården finns vid deras sida…. Min pappa har också jobbat sjukvårdare och jag tycker de är ett roligt och coolt jobb!

Varför ska just du bli anställd? Jag vill bli anställd, för att jag skulle åka på alla larm jag får och då kommer jag försöka göra så att alla ska kunna känna att sjukvården är bredvid doms sida!

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej, jag har Inge tidigare erfarenheter inom yrket men jag har ett stort intresse för sjukvården.

Berätta vad HLR är för någonting Hjärt- och lungräddning är en första hjälpen-behandling med bröstkompressioner och ofta med inblåsningar för att upprätthålla hjärtverksamheten och andningen hos en person med hjärtstillestånd. HLR rekommenderas till en person som är medvetslös och inte andas eller uppvisar gravt avvikande andningsmönster.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är viktigt i all radiokommunikation, men ett måste på nödkanalen. Bristande radiodiciplin kan innebära att viktig information inte når mottagaren på grund av att radionätet är belastat med annan, mindre viktig trafik. Ett radionäts effektivitet avgörs till stor del av dess användare.

Har du några andra frågor? När kommer man få svar om man klara det

Tillbaka