jaws | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

jaws

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Ditt discordnamn: _cf666

Ange ditt födelsedatum 25 December 2011

Varför ska just du bli staff? För att jag kommer vara riktigt aktiv, specca o göra mycket staff jobb. Vara ett gott exemplar för servern o hjälpa alla. Jag vill hjälpa med servern o vara en stor del av Unive. Det är varför just jag ska bli staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? På Unive tycker jag att det mesta fungerar bra, krim rpn tycker jag är ganska dålig just nu o jag som staff kommer ju kunna vara med o förändra det. Jag tycker att de skjuts alldelles förmycket hos kriminella på servern o jag tycker att staffs o jag om jag blir det ska kolla mer på kriminella.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska bli mer aktiva i speccandet på dom kriminella, kanske kolla runt på utsatta ställen där de skjuts mycket, tillexempel sandy, gs osv.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ett enkelt fast bra sätt att agera professionellt är att ha bra bemötande, vara aktiv o snäll i support, ta support när nån behöver de o alltid vara snäll o trevlig. Vi säger att en kille hoppar support o visar ett klipp där en kille fearar, då ska man direkt ta in den andra kolla på båda personeras sida o sen ta åtgärder. Ibland kan man ge mindre åtgärder, beroende på bemötande o hur grovt regelbrottet var. En sak man ska tänka på är att vara bestämd o inte ändra sig om nån gnäller. De är en viktig del o de är professionellt enligt mig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer göra ett schema med timmar jag spelar, sen dela upp de med staff arbete o rp. Kan visa ett exempel:

Aktiv på datorn 7 timmar om dagen
Rp: 3 timmar
Staff arbete: 4 timmar

Och sen kan det ju variera lite med tider o sånt beroende på om jag har nåt planerat osv.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive sen nån gång i Juni. Jag har varit väldigt aktiv sen dess men gjort rollöverföring typ 2 gånger för att mitt discord konto blir bannat när jag dmar vissa personer, discord tror typ att de är spam.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, det har jag tyvärr inte men jag vill gärna prova på de o visa att jag ändå är mogen o kan det.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är öppen att jobba inom allting.

Detta konto som är länkat till forumet är inte mitt normala konto, de är ett av mina bannad discord konton.
Mitt normala discord konto: _cf666

Tillbaka