Nekad JawadEsport | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JawadEsport

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
5
Ditt discord namn: abor3d_0

Ditt Hex-ID: steam:11000015764573c

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim roll

Vem/vilka tog beslutet? toris

Varför tror du själv att beslutet togs? För jag droppade mitt vapen när jag var kidnappad men egentligen droppade jag det för jag trodde polisen jagade oss då jag inte ville sitta inne i fängelse då jag redan hade suttit inne i 420 månader får någon dag sen

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker beslutet är felaktigt då det är rp man ska inte behöva bli bannad för man droppar ett vapen när man är kidnappad. Om man hade varit kidnappad IRL så hade dem inte ens rört vapnet för det första men nu är det ett spel men det ska ändå vara realistiskt. Och motpartnern vill ha ett vapen så mycket att dem direkt dödar mig och sedan dumpar för andra gången. Plus hur vet dem att det var ett vapen jag droppade? Man måste på något sätt ta det inom rpn och inte be staffs om logs. Men dem valde att hota mig med ban ig, och skrev massa ooc vilket är regelbrott. Dessutom har dem begått själva ett regelbrott som kallas för powergaming 2 som är att man går för makt och pengar att man bara bryr sig om vapen och liknande. även motparten i detta scenario väljer att åka runder med ett annat gäng dem inte ens har allians med vilket Hapy eller nån krim ansvarig skrev ut att man gör absolut inte de för inte så länge sen. Då jag tycker detta scenario ska ogiltighets förklaras från första början då det är ett ganska grovt regelbrott bara där. Även rpar dem inte på skador under bilturen bara där är det ganska grova saker dem också har gjort. Den ena som var med under kidnappningen fick även muntlig varning för ett tidigare scenario på samma dag, där dem 12ad mig utan att fråga om jag kunde betala ut mig där ifrån. Sedean så kampar dem utanför mitt gänghus exakt vid dörren och när jag åker ut börjar dem jaga mig, sedan så pittar man sönder mig och hoppar ut och riktar. 320 och alla andra staffs har sagt att man absolut ej får pitta med bilen. Dem gör det ändå. Och gällande hetsn i ooc så har V4 varit på mig hela tiden så fort jag har skrivit i t.ex. sv chatten så har han kommenterat på varje sak och det jag valde att skriva till han var inget illa menat eller något sånt då jag sa snälla men det andra kanske var lite onödigt men kan lova att jag inte menade det på något dåligt sätt.
Om ni behöver mer bevis kan jag komma och visa alla klipps från alla scenario och jag har anmält dessa spelare innan, och boten varande dem. Sedan så upprepas det igen på samma dag. Kan visa mer klipps med bevis vid intresse.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/k7WfHwb5yvaZd8Ogl?invite=cr-MSw2aUEsMTgwODkzOTMw

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Din besluts överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Du ska inte droppa vapen vid kidnappning det är powegaming och du ska inte hetsa ooc. Tycker du motparten gjort fel, vänligen skriv en anmälan. Men det rättfärdigar inte dina regelbrott och beslutet kommer därmed bestå.

/Toris

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka