Nekad bangare1234 | Beslut Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bangare1234

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
7
Ditt discord namn: Bangare1

Ditt Hex-ID: steam:110000159f2e96c

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim , ban 4 dagar

Vem/vilka tog beslutet? Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? Vi åkte runt i en bil i gs, vi kom till torget där vi börja prata med några och de pittra oss så vår bil går sönder då hopap alla ut och skjöt mot deras bilar vilket ledde till en skottlossning

Hur är beslutet felaktigt? detta e felaktig för jag aldrig hoppade in o ut i bilen/abusa när de körde förbi så hoppade alla ut o sköt då hörde min karaktär de och reagerade så som man skulle göra irl jag låg i bagaget efter som att de inte fanns plats i bilen och eftersom att jag har en kort ped så skulle de också vara mer rimligt än om de skulle vara en lång ped då de inte skulle finnas bagageutrymme men i detta scenariot var jag kort och min kropp va smidig och liten de i ddetta scenario gjorde jag fel skulle antingen ha legat kvar ba eller hoppat ut senare, men som sagt jag tycker inte jag abusea de så mycket då dem inte stog precis bredvid o så utan de körde fram en bit vilket inte ger mig någon jättestor fördel om inte ens dem har hoppat ut utan fortsätter köra. Samt kännde jag att de hårt slog i då dem körde in i bilen flera gånger, då blev min karaktär mer uppmärksam. och somsagt jag sprang runt och hoppa inte in i bilen igen, jag "sprang runt och skjöt till fots" och inte in o ut skjuta

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lNgzlMHNg82uKmFSh?invite=cr-MSxYZjMsMjE5MTA4MjEw&v=17

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Nekat, vi har skrivit flera gånger att ni ej får använda bagaget och du gör det i ett jag + skottlossning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka