Nekad JappDen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexaderskatt

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199792389605/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d33fde5

Vad är din discord tagg? I33e.

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: isdajidsjiksdajkds.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte jag var bannad innan för hets mot en annan spelar har varit bannad skit länge och jag fick en sån ban ifrån ingen stans jagf lovar jag kommer aldrig göra om det snälla ge mig en chnas alla mina vänner är unbannade men de bara jag som är bannad snälla jag lovar jag kommer bete mig jag vill bara in och spela med mina vänner hade uppasktats om jag fick en chans jag har varit bannad nu i flera flera månader och jag har mognat och mammas död jag kommer bete mig som en människa och jag kommer aldrig hetsa igen i någon annas pm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlosning med polisen sen så hoppqade dem suppoert och vi tjafsa lite i support sen börja vi hetsa mot varandra i pm och jag förwstår det är fel och inte acceptabelt men alla gör misstag när dem är arga men jag tycker att jag ska bli unbannad för jag har lärt miug av mitt misstag jag lovar jag svär på allt det kommer aldrig ske igen vill bara öppna en ny sida och spela igen och jag lovar jag kommer bete mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen fel aktig ban men klaksko var felaktig men innan de så var jag perma bannad för hets i andra spelars pm och ni kan hitta det i era logs det var ludde som bannade mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad för pwg och Denna bannen jag fick

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hålla mig lugn och inte gå in i han och var5a den mogna personen men jag valde o hetsa och det är jag inte stolt över det är därför jag är här och ber om ursäkrt för de jag har gjort hoppas ni förstår de

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att hålla sig lugn och inte hetsa överhuvedtaget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår snälllllaaaa jag vill bara bli unbannad mammas liv att jag kommer bete mig snälla

Mammas liv att jag kommer bete mig. Jag var dum för jag hetsa i hans pm och lovar och svär på allt aatt det kommer inte ske igen och jag skämms över de jag har gjort snällllllaaaa jag vill bara bli unbannad och spela med mina vänner hoppas om ni förstår mig och ger mig en chans 🙂

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka