Nekad janne2 | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

janne2

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? Smurfen 可愛い#1337

Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2003

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? måndag 15:00 till 22:00
tisdag 15:00 till 22:00
Onsdag 15:00 till 22:00
Torsdag 15:00 till 22:00
Fredag 15:00 till 02:00
Lördag 11:00 till 02:00
Söndag 11:00 till 22;00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? varför jag vill bli Trainee är att för att vill visa fram min förmåga att ta hand som ärenden som support ärende och banöverklagan, för jag har märkt är att nåra små ärenden som folk undan sitt straff för att dom känner just den moden eller spelar med hen och då vill jag vissa att jag inte är på nåns sida men också att ta hand om banöverklagan och support ärenden på ett rättvist set och vissa beslut som nåra inte vågar ta så klart jag kan ta kritik absolut.

Vad jag just skulle satsa mina timmar som trainee skulle vara att speca olika scenarion och speca piren, torget, sjukhuset, polishuset, och mer och under dom timmarna skulle jag också sitta inne i forumet och kolla banöverklagan och så till så alla säga vad som har hänt i sina egna ord och sen se till så dom säger sanningen och att vara aktive i dc och ta support ärenden och ut gå från klipps och inte ord inget klipp inte så mycket man kan göra.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? jag vill jobba på att få upp rp nivån generellt på servern och under hålla den rp nivån så gåt det går genom att man håller vissa specifika möten på servern som på krim sidan med krim möten och kanske är bra att få de till medlems sidan om lite information vad man kan förbättra sig att inte bli bannad och följa reglerna inne i stan. och

jag skulle också villa få ansvar över något som krim, jobb eller servervakt samma där som små möten vad som är tillåtet att reva och lite möten för dom som ska bli chefer lite allmänt information om vad chef rollen i jobber innebär. och krim hur det ser ut allmänt på servern om krim och vapen situationen ser ut

så klart skulle jag gå i noclip och kolla runt i vissa områden där många saker händer som torget piren, reports skulle också något jag skulle va med och hjälpa till med, anmälningar skulle också vara ett sånt område man kan hjälpa till och utveckla med snabba svar och snabba bans om någon har gjort fel.

Hur länge har du spelat på Unive? 18 Juli 2020

Har du några tidigare erfarenheter? jag har ingen erfarenhet sen tidigare som staff på Fivem dock så kan jag nåra kommandon från nåra vänner som har varit med i staff teamet sen tidigare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (ID) - Du bannar en person 60 minuter.
/revive (ID) - Du hjälper en död person att komma tbx t liv
/who (ID) - Du får info om personen tex Medlem + kriminell
/givemoney (ID)- du ger en spelare pengar.
/toggleid - Du ser spelarens ID
/togglename - Du ser spelarens namn
/kick (ID)- Du kickar en spelare från servern
/sqlunban - Du unbannar en spelare
/sqlbanoffline - Du bannar en spelare som är offline
/sqlbanhistory - Du kollar spelarens tidigare bans /bring (ID)- ta en spelare till dig.
/giveitem (ID)- ge en person ett föremål.
/ooc - Skriver ut meddelande i ooc som alla på servern kan se. /spec (ID) - åskåda en spelare
/NoClip - Flyga runt.
/freeze (ID) - Du fryser en spelare så han inte kan röra sig
/unfreeze (ID)- Du tar bort personens Freeze
/goto (ID)- Du teleportera till personen du vill tex /goto ID
/tpm - Du teleportar till din marker på mappen
/setjob (ID)- du ger en spelare jobb
/sqlban - Du bannar någon från servern

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? har dyslexi så är lite läng sam att skriva ibland men skulle bli jätte roligt om man går vidare till intervju Mvh Simon.

Senast ändrad:
+rep Bra skrivet och bra formulerat. Kan väldigt många kommandon, väldigt bra RPnivå, kan väldigt mycket om datorer etc. Skulle passa bra som Trainee

+rep
erfaren spelare
spelat sedan länge tillbaka
var en del av tcab
good age
decent ansökan

-rep
anklagade mig felaktigt för att vara korrupt polis och ta vapen från förråd för 7 månader sedan
Tack bror

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka