Accepterad Janne James | Medlem ansökning [sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mosnez

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? mosnez

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 1995

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Janne James 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig chill

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han e uppvuxen i stan o hade det lite stökigt när han va yngre. han började jobba lite smått på verkstad o sen börja han gilla det. han gillar bilar o motorer o vill öppna eget garage nån gång. han e inte kriminell men kan göra lite saker vid sidan om om han måste liksom. han vill mest leva lugnt, tjäna lite pengar o ha det bra. kanske köpa hus o bil senare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag gillar rp o försöker alltid va seriös när jag spelar. jag försöker få rp att va kul för andra också, inte bara för mig. jag e rätt chill o kan ta skit om det blir nån miss. jag gillar också att hitta på grejer typ roliga scenarion. jag följer regler o försöker va trevlig mot alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska va den som “vinner” hela tiden. typ om nån rånar en så ska man inte bara springa iväg o sabba rp utan låta den andra göra sitt också. så alla får bra rp o det blir roligare för båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja en gång råkade jag faila lite i rp typ sprang ifrån nån när jag inte skulle. fick höra det o jag fattade varför det va fel. jag lärde mig att läsa regler bättre o ta det lugnt istället för att bara göra nåt snabbt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får inte rdm alltså döda nån utan rp man ska följa fearrp alltså va rädd när man borde va rädd man ska ha bra rp o inte trolla

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar rp o har spelat lite på andra servrar innan men vill hitta nån där man kan stanna längre. jag gillar att snacka med folk o samarbeta o typ hitta på grejer ihop. jag försöker alltid göra rp bättre o inte sabba för andra. jag e rätt aktiv o gillar att va inne ofta. tycker det e kul med folk som tar det seriöst men ändå har kul.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
jag har fixat

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga - Duck

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka