Nekad Tillander | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tillander

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Tillander om ni vill ha hella

Vad är ditt discord namn? m0ng00

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stefan Bajsetich

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll adhd rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: yes min karaktär heter Stefan Bajsetich han är snäll och omtänksam och lungn i sin ton om han inte e förbanad och han gillar bilar han e bra att lugna ner folk eller prata. han växte upp med en mamma och pappa och hade en lungn och trevlig uppväxt. Han och hans pappa har varit mkt i garaget när han va liten så han är hendig oså vidare. han har grov adhd och autism grad 1 så han förstår inte så mycket ibland. hans framtidsplaner e att skappa en familj och bygga upp ett familje liv oså vidare och börja jobba på nån bil mekaniker eller nått.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp/ bra senarion/ rolig rp oså vidare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för min sida att båda partnerna ska ha rolig rp och inte sabba mitt i ett senario så om den riktar mot mig tex så ska jag lysnna och så de inte blir fear rp och så den får ett roligt senario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja men jätte lenge sen oså har jag fått felaktiga bans på en annan server

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm random deathmatch att man dödar nån utan anledning. copbait få uppmerksam het från polisen. fear rp som jag berättade innan men kan berätta igen om nån riktar eller nått annat så ska man lyssna. nlr att man inte får komma ihåg nått om man dör. clogga/combat logging att man lämnar när man dör för att tex polisen inte ska kunna ta en eller nån annan

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte direkt

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka