Nekad Jan fixar | Ban Överklagan [ville440]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023958278/

Ditt Hex-ID: 11000013f66a906

Vad är din discord tagg? Liddegame#1335

Vem var det som bannade dig? Ville 440

Bild på banmeddelande: bild.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte lyssnade på polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var ute och körde jag var då ute och körde vid hamnen och testade min bil sen kör jag förbi ett ställe där det la massa döda kroppar och massa poliser. Jag ser min polare ligga på marken och undrar såklart vad som hänt. Jag åker fram och frågar polisen vad som hänt. de vägrar berätta och säger att jag ska åka där ifrån. Jag vägrar och säger att jag kommer åka om de säger vad som hänt. Då helt plötsligt drar de upp deras teazer och punkterar mitt däck på bilen. Vilket jag ite vet hur de gjorde eftersom att teazers inte kan punktera däck. Jag åker iväg fixar min bil sen åker tillbaka. När jag kommer tillbaka frågar jag igen men då tar de fram ett vapen och skjuter upp i luften vilket är helt onödigt eftersom jag inte vissats som nåt hot eller har något med de och göra. de punkterar mitt däck igen och jag åker iväg och sen blir ajg bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att de var en felaktigt ban eftersom jag blev bannad för sunförnuft och fear rp. Rear rp har inget med detta och göra eftersom irl hade en polist aldrig dödat nån för att de undrade vad som hänt. Detta höll Krimansvariga COL med om. Sen tycket jag att det är väldigt milt sunförnuft eftersom att jag inte gjort något och ville bara kolla vad som hänt eftersom min kompis var där. Kan förstå att jag kanske skulle aktat mig lite iallafall så polisen kunde fokusera på de döda kroppar och där gör jag fel. Men sen tycker jag att polisen utför grovt suntförnuft eftersom att de sköt skott mot mig fast jag bara körde förbi och punkterar däck fast jag inte gjort nåt fel. Jag har snackat med COL om allt detta och han tyckte även detta. Har också snackat med viggovej som också höll med mig. Sen 9 dagar för milt sunförnuft tycker jag är lite väl mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men de flesta har blivit tillbaka dragna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Åkt lite längre ifrån så polisen kunde utför sitt arbete.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska låta polisen göra sitt jobb och sen prata med dem efter allt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag COL och Ville440 Skulle ta detta munligt men det var svårt att få tag på alla samtidigt =)

Senast ändrad:
Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka