Nekad Jan fixar | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Ditt discord namn: Liddegame

Ditt Hex-ID: 11000013f66a906

Vad för typ av beslut gäller det? 2 Krimvarningar och ban för fear rp

Vem/vilka tog beslutet? @Hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag hoppade in i en bil när polisen siktade mot mig

Hur är beslutet felaktigt? JAg tycker att beslutet är felaktigt eftersoma tt polisen inte börjar rikta förens jag precis ska öppna dörre. IRL kan jag inte se bakifrån att han siktar på mig utan då hade han behövt stå framför mig och sikta som han gjorde senare. Men då var det inte jag som förde bilen. Man kan se allt på detta klipp. Dessutoom hade jag på mig ett switch vapen där man får livstid irl för ett sådant vapen och man tar nog hellre ett skott i benet eller axlen och kanske lyckas komma iväg istället för att få livstid i fängelset. Fear rp i detta senariot kanske varit om han till exempel stog framför bilen och jag sedan kör på han eller om jag hade riktat mot han osv.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.medal.tv/ugcc/content-social/Ap-DwEI_SEhrUqxgvGjR-A.mp4?auth=exp=1746124200~data=MjIzMzI0NzQ3LGtjbGVnSXNaUEk2c3c2b1JxLHItSzdxZXBMQywyOTM4NTE1NDg~hmac=de49fffe00d243d6bc0d02b4f0673b454e2550683e90b2b05c0dc6ef9f8f29ba&_gl=1*u21ar1*_gcl_au*MTUzMTg0MDc1MC4xNzM5NTUzODg3*_ga*NTg4MTMxNjk3LjE3MTg2NTkzNzM.*_ga_RKTT7KQC04*MTc0NjA5OTc0MS40MC4xLjE3NDYxMDI3OTkuNTkuMC4w

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka