Antagen Jan fixar | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Ditt discordnamn: Liddegame#1336

Ange ditt födelsedatum 15 April 2008

Varför ska just du bli staff? Jo men det är såhär. Jag har varit medlem på unive i flera år nu och har börjat se en stor förändring i själva rpn. Rpn under de senaste året har varit mycket dålig. Med mycket fear rp och brist på social rp. Detta är något jag vill bidra till att förändra. Jag vill att rpn ska bli med social och mer utvecklade scenarion. Jag har en stor passion för servern och vill att folk ska ha så roligt som möjligt på servern ä. Jag är aktiv mycket och har tid att specca mycket.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att unive brister på social rp och fear rp. Det är något jag vill ändra. Eftersom om man ändrar. Genom att specca mycket och ha koll på spelarna kommer jag kunna hjälpa till att få bort dessa osociala spelare. detta kommer leda rpn till mer social och rolig rp. Där man tänker på båda parternas sidor och att rpn ska vara rolig för alla och inte bara dom mest dominerade gängen eller de som skjuter mest.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska hjälpa varandra att specca och ha koll på människorna som rpar. Svara på reports så fort som möjligt så vi kan hjälpa spelarna med problem de har på servern som tex att någon fear rpa eller shout on sighta osv..

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att vara trevlig men bestämd när man tar ärenden. Man ska inte vara på någon sida utan man ska vara neutral och lyssna på bådas sidor. Alltid gå på klipp och bevis via beslut. Inte använda fula ord för att stärka din åskikt. För mig är det otroligt viktigt att agera proffesionellt för det leder till att det bli mer sariöst och spelar tar ärenden mer sariöst.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Genom att kombinera att både specca och rp när jag väll är inne. Att även ha koll på regel brott när jag rpar och tar upp med andra staffs när något hänt när jag rpat. Jag kommer kombinera detta så mycket som möjligt och vara inne så mycket jag kan och kombinera det bra med mitt privat liv

Hur länge har du spelat på Unive? 2 feb 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Bara de områden som man inte kan rpa som kriminell. För vill frf rpa som kriminell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka