Nekad Jamieslenderman | Chef-jobb ansökan Meko [OLOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jamieslenderman

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Jamie

Vad heter du på discord? Jamieslenderman2#3478

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? mer än ett år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att få så många som möjligt att vara aktiva och att mekonomen ska bli lika aktivt som det har vart förr. Mitt mål är att det ska vara öppet dygnet runt det måste inte vara 5 i tjänst samtidigt det ska bara vara öppet hela tiden så att folk ska få laga sina bilar när de vill. Jag är ingen sån där person som har 40 anställda och ingen av de jobbar och bara lagar sina bilar utan jag kan ha 5-20 anställda som är aktiva och inte lagar sina bilar gratis eller sina vänners. Jag vill helst ha 10 anställda som jobbar ungefär 2 timmar om dagen så att det blir att det är öppet hela dagen. Och det är ju inte bara viktigt med aktiviteten det är viktigt att vara trevlig mot alla kunder och att det är en bra miljö men jag kommer vara mest sträng med aktiviten. Jag vill göra mekonomen den bästa och mest aktiva yrket på Unive

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? för ungefär 7 månader sedan så var jag erfaren på mekonomen Jag har också varit p-a på falck jag har varit bitr chef på mekonomen jag har jobbat på marja lisas och jag kan väldigt mycket inom yrket.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer att vara inne på en vardag ungefär 3 timmar och på en helg 5-6 men kommer alltid vara aktiv på discord.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart jagtycker fortfarande det är roligt och köra men det skulle bli mycket roligare om jag skulle bli chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka