Ej Antagen Skiller | Chef-jobb ansökan Meko

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skiller

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Sixten

Vad heter du på discord? sigge4933

Ange ditt födelsedatum: 7 Oktober 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har aldrig varit chef tidigare men jag har varit biträdande chef på Mekonomen tidigare men även Mikaelssons, så jag vet hur det mesta funkar inom att vara med i ledningen för ett yrke och jag vet hur jag ska göra så att kunderna och dom anställda känner sig bekväma att vara där, arbeta, och ställa frågor då jag gjorde mycket sånt som biträdande chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att se till så att Mekonomen håller en hög RP nivå genom att hålla många roliga men lärdefulla utbildningar. Jag kommer se till att aktiviteten är bra och att Meko har öppet varje dag genom att anställa tillräckligt med mycket folk men även att de som vi anställer är tillräckligt kompetenta och håller en hög och seriös RP nivå. För mig är även kund bemötandet en mycket viktig punkt mina anställde måste alltid vara snälla och trevliga mot kunderna. En annan extremt viktig punkt är korruption då det sker väldigt ofta inom Mekonomen, att de anställda bara jobbar på Meko för att kunna laga sin egna bil. Detta kommer jag motverka genom att som sagt tidigare anställa rätt folk som har hög RP nivå, skulle jag upptäcka att någon är Koruppt får de sparken på engång.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer lägga den tiden det krävs för att driva företaget och få det utvecklas på bästa möjliga sätt.
På vardagar är jag inne på Unive ungefär 2-4 timmar och på helger 4-8timmar.

Har du läst våra Regler? JA!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka