Ej Antagen Lil Benny11 | Chef-jobb ansökan [Meko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E27

Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Mohamed

Vad heter du på discord? ninjaturtle1122_

Ange ditt födelsedatum: 3 Mars 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Över ett halv år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har inte varit chef innan, men jag har ändå lett olika arbetsgrupper inom polisen och fått ta ansvar. Jag har också jobbat som mekaniker tidigare om jag kommer ihåg rätt, vilket gjorde att jag lärde mig mycket om att lösa problem och få saker att funka smidigt. Det har gjort att jag är bra på att samarbeta och få saker gjorda. Har även det kunskaper som behövs för att vara chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill börja med att höja aktiviteten. För att lyckas med att höja aktiviteten så kommer jag att införa tävlingar varje vecka och då kommer det vara ett pris på 100k som den mest aktiva personen får "mekaniker of the week". På så sätt uppmanar jag folk att börja jobba på meko och även blir aktiva. Om jag lyckas med detta tänker jag höja priserna på reparationer så att de bättre matchar Unives ekonomi system. Kommer även rensa inaktiva. Jag vill också se till att fler är ute och hjälper personer med trasiga bilar och andra sort fordon för att göra verksamheten mer aktiv. För att lyckas med detta vill jag anställa flera rekryterare som kan anställa nya starka Individer till mekonomen. Jag tänker säkerställa att vi har intervjuer 2-3 gånger i veckan för att snabbt kunna rekrytera fler och stärka verksamheten. Jag kommer även sätta två biträdande chefer som är mycket aktiva för att säkerställa att verksamheten fungerar bra och utvecklas framåt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min nuvarande tid är cirka 5-6 timmar varje dag, och jag planerar att lägga nästan hela den tiden på att vara mekonomen chef.

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
+rep en bra spelare ja har själv rpat mycket med han och han är bra på att ta ansvar och seriös han borde bli chef:)

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka