Nekad jamiesörqvist1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jamiesörqvist1

Icke Medlem
Meddelanden
510
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? JAMIE

Vad heter du på discord? Raptors#5320

Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig?
vad som fick mig att ansöka som medlemskap ansvarig e att jag har känt många gamla medlemskap ansvariga och jag känner att jag kommer kunna ta detta ansvar som medlemskap ansvarig. och jag kommer rpa mindre på unive för att fokusera mest på det ansvaret som jag har fått. men vad som fick mig att ansöka e väll lite att jag har känt många gamla medlemskap ansvariga och att jag kommer vara seriös som medlemskap ansvarig och det känns som ettt kul jobb. samt kommer hålla mycket koll i forumet folk som ansöker sig till att bli medlem. och jag kommer lägga mycket tid som medlemskap ansvarig. och samt har ja ju viljat bli medlem skap ansvarig sen jag blev medlem typ. men ja hoppas jag kan få e chans som medlemskap ansvarig
och Jag vill hjälpa unive att få in fler personer som spelar så unive får en så bra rp som möjligt och att alla som är alla kan reglerna. Jag kommer kunnat ta intervjuer när som helst samt att läsa folks ansökningar. Jag är alltid trevlig mot folket spelar ingen roll hur min dag har varigt så kommer jag alltid vara trevlig. och aa som min kusin skrev på sin ansökan e ju ochså så för mig att jag har ju spelat på unive jätte länge typ lika länge och att jag vill hjälpa denna server så mycket det går genom att ta in folk som faktiskt vill ha en seriös rp nivå. och istället få ut dom som tror att detta e gta/elr sjutspel vad som helst dom vill vi få ut. och folk som bryter mot reglerna elr lallar. och samt faktum med det här e ju att jag vill verkligen hjälpa unive. och jag vill ochså ansöka till medlemskap ansvarig för att jag vill höja folks rp ig och banna alla problem spelare.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag kommer hjälpa staffsen med deras arbete jag kommer specca runt dagligen sen e jag en seriöst grabb som vill unives bästa. och vrf ochså ni ska välja mig e för att jag kommer vara aktiv dagligen. och sen vrf ni ska välja mig e ju ochså för att jag kommer vara sjukt aktiv i discord och forum t.e.x ta 30-40 ansökningar och intervjuer per dag ungefär.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? trevligt och rescpekt fullt sätt sen ska man har en trevlig ton och vara snäll mot den personen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jo jag tror inte det skulle påverka ngt då jag känner att jag satsar på detta ansvar ifall jag skulle få det för det e nog det bästa som skulle hända mig ifall jag nu skulle bli M-A för jag har velat länge hjälpa servern växa och göra servern till en bättre rp servern och större community.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kunna grundreglerna och alla andra regler på unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ja jag skulle ha ansvar över nästan allt en helper kan göra men jag skulle ha ansvar i forumet genom att titta på medlemskaps ansökningar sen skulle jag kunna ha ansvar över att specca runt och banna folk som e en problem spelare för servern. så jag har väll mest ansvar över medlemarna.

Hur ser din aktivitetet ut? alla vardagar: 15:00-20:00 helger: 9:00-21:00 lov: 7:00-23:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja att jag hoppas att jag kommer få kunna arbeta med staffsen ngn gång i framtiden.

Senast ändrad:
+rep 320 du bör ge han en chans. Har känt han länge nu och om jag känner han rätt kommer han passa. Han kan allt om är expert på stora ansvar. Lycka till min broder.
lycka till med ditt arbete nu hoppas jag får arbete med dig ngn gång i framtiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka