Accepterad JamieGT3 | Medlem ansökning [binkann]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JamieGT3

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie Gustavson

Vad är ditt discord namn? bobafett043

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jame Gulf 2000-10-13-2523

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Att vara glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag var den nya killen i staden. Allt hade förändrats när jag precis flyttat in i det stora huset vid stadens utkant. Flytten hit hade varit ett stort steg för mig, även om det inte var första gången livet väntes upp och ned. När jag bara var fem år gammal vann min mamma på en lott, och den vinsten gav oss möjligheten att lämna det lilla, lugna Haparanda bakom oss och börja om i en större stad. Det var skrämmande, men också spännande. I den nya miljön lärde jag känna människor jag aldrig hade mött annars, och några av dem kom att bli vänner för livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja, asså jag har alltid tänkt att kuna bli polis i rp server, det har funnits många tillfelen där jag skulle ha kunnat få hjälp av dom men ingen kom när jag ringde, dom brukar oftast bara svara lyssna på vad jag säger och sedan lägga på. Men jag vill inte vara en sådan polis, jag vill vara en polis som kan kan bridra i det här samhället

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid vinner och att det är okej att förlora och att man får accepter vad som hände om man vann eller förlorade på olika sät.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det var en gång jag skulle till sandy och träffa min kompis som jag precis var i lur med och då ser jag en stor klump av personer, men jag han inte reagera och jag körde in i några AV MISSTAG och då såg några admins som tyckte det var med flyt vilket ledde til att dom bannade mig i 2 dagar, det var deprimerande. Jag visste att jag kunde överklaga min ban men några av mina kompisar sa att det kunnde ta typ ngn vecka för adminsen att kola på den vilket gjorde att jag inte orkade fixa den.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1:RDM – Random Deathmatch. Du får inte skada eller döda andra spelare utan giltig RP-anledning. Alla konflikter ska ha ett tydlig3:Krav på ordentligt rollspel (FearRP & Value of Life) Din karaktär måste agera som en riktig person skulle göra. – Du ska vara rädd om ditt liv (FearRP). – Du ska inte ta orimliga risker eller agera orealistiskt. – Du måste spela i karaktär hela tiden (IC).3:Krav på ordentligt rollspel (FearRP & Value of Life) Din karaktär måste agera som en riktig person skulle göra. – Du ska vara rädd om ditt liv (FearRP). – Du ska inte ta orimliga risker eller agera orealistiskt. – Du måste spela i karaktär hela tiden (IC).t rollspelsmässigt motiv. 2:VDM – Vehicle Deathmatch Du får inte använda fordon som vapen för att skada eller döda andra spelare, om det inte är rimligt inom ramen för scenariot (t.ex. en biljakt som utvecklat sig logiskt).

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? asså inte direct men jag vill kunna bidra till server och serversn rp på ett bra och uppmuntrade sätt.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka